کد خبر: ۶۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 25 April 2016
سرپرست مناطق جنوب شرکت بیمه حافظ، از ارایه خدمات جدید بیمه‌ای منطبق با شرایط فرهنگی و اجتماعی هر استان خبر داد.
سرپرست مناطق جنوب شرکت بیمه حافظ، از ارایه خدمات جدید بیمه‌ای منطبق با شرایط فرهنگی و اجتماعی هر استان خبر داد.


 وحید غفارزاده سرپرست مناطق جنوب شرکت بیمه حافظ با اشاره به فعالیت‌های این شعبه در سال گذشته اظهارکرد: در سال 94 هدف، تشکیل یک شبکه فروش پویا و با انگیزه بالا جهت بازاریابی، تبلیغ و توسعه فرهنگ بیمه و بیمه‌گری بود. به این منظور شعبه تمام تلاش خود برای ایجاد انگیزه و پویایی نمایندگان به کار برد.

وی افزود: در سال 1395 در مرحله نخست هدف ارایه خدمات ممتاز به مشتریان و تلاش برای حفظ پرتفوی سال قبل و در مرحله دوم جذب پرتفوی کم‌ریسک جدید با ترکیبی از تمام رشته‌های بیمه‌ای است. به این منظور ضمن آموزش و هدف‌گذاری فصلی در جذب پرتفوی بالفعل و بالقوه منطقه با پرهیز از صدور بیمه‌نامه‌هایی با ریسک بالا امید است بتوانیم سال 95 با کسب پرتفوی مطلوب و ارایه خدمات بیمه‌ای در طرح‌های جدید بیمه‌ای گامی در ارتقای فرهنگ عمومی بیمه برداشته باشیم.

سرپرست مناطق جنوب کشور شرکت بیمه حافظ اظهارکرد: در گام اول با هدف ارایه طرح «حافظ منازل» در قالب بیمه دفترچه‌ای آتش‌سوزی به صورت آسان فروش ضمن رعایت سهم مشتریان و با حق بیمه‌ای بسیار مناسب در راه ایمن‌سازی و ایجاد آرامش خاطر در برابر خطرات پیش‌روی مسکن اقشار (سیل، زلزله و آتش‌سوزی) سعی در معرفی و فرهنگ‌سازی خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی و ایجاد این بیمه‌نامه در سبد خانوار داشته‌ایم.

وی در ادامه گفت: در گام‌های بعدی با طرح‌های بسته‌ای به صورت پکیج در رشته‌های دیگر بیمه‌ای نیز خدماتی به مشتریان ارایه خواهیم کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: