کد خبر: ۶۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - 05 April 2016
سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی در سال 94 را 26 درصد محاسبه کرد و در پایان اسفندماه سال گذشته به اندوخته بیمه‌گذاران دارنده بیمه‌نامه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری، سپرده زندگی، زندگی و بازخرید سنوات و تحصیل فرزندان، اضافه کرد.
سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی بیمه ملت در سال 26.94 درصد اعلام شد.

بیمه ملت بر اساس آیین‌نامه 68 شورای عالی بیمه، سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی در سال 94 را 26 درصد محاسبه کرد و در پایان اسفندماه سال گذشته به اندوخته بیمه‌گذاران دارنده بیمه‌نامه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری، سپرده زندگی، زندگی و بازخرید سنوات و تحصیل فرزندان، اضافه کرد.

بیمه ملت اعلام کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب نرم‌افزاری این بیمه، سود مشارکت در منافع بیمه‌های زندگی سال 94 بدون هیچ تاخیری محاسبه و در همان سال به اندوخته بیمه‌گذاران افزوده شد.

در سه سال گذشته (91 تا 93)، بیمه ملت به صورت میانگین، 25.14 درصد سود مشارکت در منافع برای بیمه‌گذاران زندگی خود محاسبه و پرداخت کرد و در سال 92، با پرداخت 30.75 درصد، بالاترین سود مشارکت در منافع را در صنعت بیمه محقق کرد.

بیمه‌گذاران شرکت بیمه ملت، جهت اطلاع از میزان ذخایر بیمه‌نامه زندگی خود می‌توانند از طریق سیستم‌های بیمه‌های زندگی، تلفن بیمه و تماس با شماره 85333-021 و اینترنت بیمه ملت یا با استفاده از همراه بیمه ملت (قابل دانلود ازplay store در روی گوشی‌های تلفن همراه) اقدام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: