کد خبر: ۶۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 17 February 2016
بانکداری ایرانی – بانک رفاه ازنظر بانک‌های معتبر بین‌المللی، یکی از خوش‌نام‌ترین بانک‌های تجاری محسوب می‌شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک‌های تراز اول دنیا ، نیازهای مشتریان خود در عملیات بانکی بین‌المللی را مرتفع می‌سازد.
بانک رفاه بانکداری ایرانی –در روزهای گذشته 15 بانک برای متصل شدن به شبکه سوئیفت به‌صف شدند این بانک‌ها  تمام سعی خود را برای وصل شدن به دادوستد در بازار پولی معطوف به ارائه خدمات به شهروندان ایرانی کرده‌اند تا بتوانند با مددرسانی به دولت،  رکود اقتصادی را از کشور خارج کنند یکی از این بانک‌ها که از امروز به این شبکه جهانی خواهد پیوست، بانک رفاه است. در همین رابطه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی  از بازگشایی سوئیفت بانک رفاه از امروز  ( چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ) خبر داد : ازاین‌پس این بانک می‌تواند در تمام تبادلات بین‌المللی فعال شود.  

سید تقی نوربخش در حاشیه رونمایی از 14 قلم داروی جدید شرکت‌های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی ابراز امیدواری کرد: بانک رفاه بتواند باهم افزایی هایی که میان نهادهای مختلف اقتصادی ، بیمه‌ای و درمانی مربوط به سازمان تأمین اجتماعی ایجاد می‌کند در آینده نزدیک به شکوفایی برسد .وی افزایش 4 هزار میلیارد تومانی سرمایه بانک رفاه را از دیگر اقدامات مؤثر سازمان تأمین اجتماعی در امسال اعلام کرد. 

قابل ذکر است که بانک رفاه ازنظر بانک‌های معتبر بین‌المللی، یکی از خوش‌نام‌ترین بانک‌های تجاری محسوب می‌شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک‌های تراز اول دنیا ، نیازهای مشتریان خود در عملیات بانکی بین‌المللی را مرتفع می‌سازد.

بانک رفاه کارگران در یک نگاه

بانک رفاه کارگران در اجرای  تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه‌های اجتماعی به‌منظور سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه بیمه کارگران باهدف کمک به تأمین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهارصد میلیون ریال و از سوی سازمان تأمین اجتماعی تأمین شد. در حال حاضر بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته‌شده و با  پنجاه‌وپنج  سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره‌مندی از 10537نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1076شعبه در سراسر کشور فعال است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: