کد خبر: ۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 02 December 2014
بانکداری ایرانی ـ براساس رای کاربران، بانک آینده با ۱۵.۱ درصد کل آرا، بهترین بانک به لحاظ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع شناخته شد. پس از بانک آینده، بانک ملت با ۱۳.۲ درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد و بانک پاسارگاد با ۱۲.۱ درصد رای کاربران جایگاه سوم را از آن خود کرده است. نکته جالب اینکه سه بانک خصوصی در این نظر سنجی رتبه اول تا سوم را کسب کرده اند و این موضوع نشان از عملکرد خوب آنها در مواردی چون برخورد کارکنان با مشتریان،نوع پوشش،سرعت عمل در اجرای درخواست مشتریان و طراحی دکور و فضای شعب است. براساس  نظر سنجی سایت اخبار بانک ، رتبه های چهارم تا دهم نیز به ترتیب به بانک های،بانک ملی با ۷.۹ درصد آرا، اقتصاد نوین با ۶.۲ درصد،بانک صادرات با شش درصد،بانک کشاورزی با ۵.۷ درصد،بانک سامان و پارسیان مشترکا با ۵.۳ درصد،بانک سپه با ۳.۸ درصد و بانک تجارت با ۳.۲ درصد اختصاص یافته است. در رتبه بعدی نیزبه ترتیب کسب آرای کاربران بانک های، شهر با ۲.۸ درصد،بانک مسکن با ۲.۵ درصد،بانک رفاه کارگران با ۲.۳ درصد،پست بانک با ۲ درصد،کارآفرین با ۱.۷ درصد،گردشگری با ۱.۴ درصد،سینا با ۱.۳ درصد،دی با ۱.۱ درصد و سرمایه با یک درصد قرار گرفته اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: