کد خبر: ۵۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 30 December 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قیمت بلیت پروازهای کیش ایر هیچگونه افزایشی ندارد. کیش ایر افزایش قیمت ندارد.
علی اصغر مونسان در مورد تخلف یک شرکت متخلف گرانفروش گفت: یک دفترآژانس مسافرت هوایی فروش بلیط به علت گرانفروشی و افزایش قیمت بلیط هواپیما در مسیر جزیره کیش به تهران وبلعکس پلمپ شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهارداشت: با اعلام  شکایت شهروندان و مسافران جزیره کیش در خصوص عرضه بلیط این شرکت هواپیمایی  خارج از قیمت مصوب ۴۴۰ هزارتومان بصورت رفت وبرگشت از جزیره کیش به تهران و بلعکس این دفتر فروش اقدام به فروش بلیط  این مسیر  به قیمت رفت و برگشت ۹۷۰ هزار تومان به مشتریان  می کرد که بلافاصله این دفتر متخلف پلمپ شد.

دکترمونسان تصریح کرد: همزمان با آزاد سازی قیمت بلیط هواپیما در کشور قیمت بلیط این شرکت هواپیمایی در مسیر جزیره کیش به تهران و بلعکس با هدف تامین رفاه و آسایش خاطر مردم عزیز در راستای توسعه گردشگری کیش بدون افزایش بهاء با قیمت مصوب عرضه می شود و با متخلفان افزایش قیمت برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید به زیرمجموعه های سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه معاونت گردشگری، بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی اظهارداشت: برخورد قاطع و بدون تعارف با کلیه اصناف در جزیره کیش در خصوص هرگونه افزایش قیمت خود سرانه و گرانفروشی براساس قوانین و مقررات جاری در کوتاهترین زمان با متخلفان و خاطیان برخورد قانونی می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: