کد خبر: ۵۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 08 December 2015
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از تحقق 70 درصدی اعتبار پیش بینی شده بانک مهر اقتصاد در حمایت از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
 معاون پشتیبانی و مهندسی  بانک مهر اقتصاد از تحقق 70 درصدی اعتبار پیش بینی شده  بانک مهر اقتصاد در حمایت از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - در حاشیه مراسم افتتاح شعبه امام خمینی(ره) گرگان در جمع خبرنگاران گفت: از 400 میلیارد تومان تعهد تسهیلات اقتصاد مقاومتی بانک مهر اقتصاد تا کنون حدود 70 درصد آن محقق شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه بانک مهر اقتصاد بیشترین تسهیلات را با کمترین بروکراسی اداری به مشتریان ارائه می‎دهد، افزود: بخش عمده‎ای از تسهیلات پرداختی این بانک به سمت اشتغال مولد و بخش‎هایی نظیر صنعت خودرو، فولاد و سایر صنایع مادر که ارزش افزوده دارند، هدایت شده است.

 وی با بیان برخی آسیب های جدی که نظام بانکی را تهدید می‎کند، اظهارکرد: متاسفانه منابع پولی که به امید اشتغال، کارآفرینی و حمایت از بنگاه‎های اقتصادی باید صرف شود برخی مواقع اثر معکوس دارد چرا که این  منابع بطور واقعی در راستای حمایت از تولید به کار گرفته نمی شود.
اکبری ادامه داد: رویکرد مهم بانک مهر اقتصاد در تسهیلات پرداختی، توجه به مولد های اقتصادی و پرهیز از ورود منابع مالی به بخش‎های غیرمولد است.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: چنانچه بانک‎ها در عرصه حمایت از تولید داخلی به صورت مسئولانه و همه‎جانبه عمل کنند علاوه بر رونق چرخه تولید، شرایط اقتصادی بهتری در کشور ایجاد خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: