کد خبر: ۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 10 October 2015
هتل‌های داریوش کیش، عباسی اصفهان، هما، لاله و آزادی تهران کاندیدای دریافت جایزه جهانی «سفر» به عنوان اسکار گردشگری بودند که از میان آنها هتل داریوش برنده نهایی این جایزه در میان هتل‌های ایران شد.
جایزه جهانی «سفر» در میان فعالان صنعت گردشگری یکی از مهمترین جوایز صنعت گردشگری در دنیا محسوب می‌شود که در شاخه‌های مختلفی هر سال اقدام به معرفی برترین‌های این حوزه می‌کند.

امسال هتل‌های عباسی اصفهان، داریوش کیش و هتل‌های هما، لاله و آزادی تهران به‌عنوان کاندید دریافت این جایزه از سوی ایران انتخاب شده بودند که در مرحله نهایی این جایزه به هتل بزرگ داریوش کیش داده شد.

در سال ۲۰۱۴ نیز هتل داریوش کیش، در سال ۲۰۱۳ هتل عباسی و در سال ۲۰۱۲ دوباره هتل داریوش کیش برنده این جایزه جهانی در میان هتل‌های ایرانی شدند.

جایزه جهانی سفر در سال ۱۹۳۳ برای آگاه سازی و انتخاب برترین‌های صنعت گردشگری شکل گرفته است بنیان گذاران، این جایزه جهانی را برندی برای نشان دادن کیفیت در صنعت گردشگری معرفی می‌کنند. اما در ایران فعالان گردشگری تنها در بخش هتلداری این مسابقه شرکت کرده‌اند و بخش‌های دیگر این جایزه مانند شرکت‌های فن آوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه گردشگری، نوآوری‌ها و جاذبه‌ها مانند اسکی و... خالی از حضور ایرانیان است.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: