کد خبر: ۵۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 10 September 2015
شرکت بیمه رازی به منظور گسترش هرچه بیشتر بیمه‌های زندگی در کشور بویژه در استان تهران، قصد دارد شبکه فروش و نمایندگی خود را در راستای عرضه بیمه‌های زندگی تقویت کند.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی به منظور گسترش بیمه‌های زندگی در کشور و تقویت شبکه فروش خود در استان تهران نماینده بیمه عمر می‌پذیرد.

عباس رنجبر کلهرودی، افزود: شرکت بیمه رازی به منظور گسترش هرچه بیشتر بیمه‌های زندگی در کشور بویژه در استان تهران، قصد دارد شبکه فروش و نمایندگی خود را در راستای عرضه بیمه‌های زندگی تقویت کند. در اولین قدم هم این شرکت در نظر دارد تعدادی نماینده فروش بیمه عمر براساس مفاد آیین نامه شماره 54 شورای عالی بیمه و از طریق آزمون دعوت به همکاری کند.

مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه رازی در ادامه گفت: با توجه به سهم کم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی صنعت بیمه، توسعه بیمه‌های زندگی و به دنبال آن ارتقای رفاه اجتماعی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

شرکت بیمه رازی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در نظر دارد با به‌کاری‌گیری نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی و همچنین استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود نقش موثری را در ترویج و توسعه بیمه‌ای زندگی ایفا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: