کد خبر: ۴۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 12 August 2015
جذب مشتری و همینطور تکمیل تیم کاری از دشوار ترین مراحل موفقیت برای یک کسب و کار نوپا است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمد زایی آیا به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده و نمی دانید چگونه به جلب مشتری بپردازید؟ جذب مشتری و همینطور تکمیل تیم کاری از دشوار ترین مراحل موفقیت برای یک کسب و کار نوپا است. اگر از راه های همیشگی جواب نگرفته اید، نیاز به امتحان راه های خلاقانه تری دارید. از این رو به ارائه لیست مختصری در این مورد خواهیم پرداخت. 

                 
مورد نخست رسانه های جمعی خواهند بود. رسانه های جمعی اولین مکانی است که صاحبان کسب و کار برای معرفی و در واقع تبلیغات کار خود به آن رجوع می کنند. این مورد از مواردی است که همه با آن آشنا هستند و در عین حال نیز مخطبان زیادی دارد. پس از این فرصت به نفع کسب و کار خود کمک بگیرید، تا زمانی که قادر به استفاده درست از این رسانه ها باشید مشتریانی بیشتر و بیشتر را جذب خواهید کرد. به دنبال ایجاد روابط مستحکم باشید، مشتریان خوب را شناسایی کرده و در رسانه های جمعی فعالانه تبلیغ کنید.

مورد دوم همکاری تبلیغاتی است بدین معنا که می توانید برای موفقیت هر چه بیشتر در گسترش کسب و کار خود، تبلیغات کارتان را به دست یکی از شرکت های معروف بسپارید. اما حتما لازم نیست این شرکت همکار شهرت جهانی داشته باشد، می توانید از کسب و کاری با سابقه در محدوده ی منطقه ی خود کمک بگیرید.

مورد سوم طراحی وب سایت است. با داشتن وب سایت شخصی خود می توانید به شخصه مدیریت مشتریان را به دست بگیرید. با پرداخت هزینه ی اولیه این طراحی می توایند در ادامه گسترش کسب و کار خود چندین برابر هزینه اولیه سود آوری داشته باشید.

اما نکته ای بسیار مهم که هر مدیری باید به آن توجه کافی داشته باشد جلسه های مشورت با اعضای تیم کاری اش خواهد بود. سهم بزرگی از موفقیت هر کسب و کار روحیه مشارکت و رای پذیری مدیر آن خواهد بود. در نتیجه برگزاری این جلسات بسیار مفید خواهد بود و راه کار های ارائه شده می تواند در جهت پیش برد اهداف کسب و کار موثر واقع شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: