کد خبر: ۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۴ - 27 June 2015
ساختمان شماره دو بانک دی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی از معاونان و مدیران بانک گشایش یافت.
ساختمان شماره دو بانک دی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره  و برخی از معاونان و مدیران بانک گشایش یافت.

دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم افتتاحیه این ساختمان با تقدیر از زحمات معاون پشتیبانی بانک اظهار کرد: با هدف تجمیع گروه مالی دی و حضور در یکی از قطب‌های اقتصادی تهران و کشور این ساختمان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه گروه مالی دی برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد ایران به انسجام بیشتری نیاز دارد، ابراز امیدواری کرد که با تجمیع شرکت‌های زیر مجموعه گروه مالی دی در این ساختمان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان بانک و گروه مالی حضور پررنگ‌تری در اقتصاد کشور داشته باشد.

شفیع‌زاده ادامه داد: با هدف نقش‌آفرینی بیشتر و اثرگذاری بر اقتصاد ملی، حمایت از بخش‌های تولید و زیربنایی کشور در صدر برنامه‌های بانک قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک دی نقش بانك‌ها را در جريان اقتصاد مقاومتي بسيار اثرگذار و كليدي توصيف كرد و افزود: بايد نقش بانك‌ها در بخش‌هاي مختلف اقتصاد ملي تعريف شود، چراكه هر يك داراي مزيت‌هاي متفاوتي هستند كه بر اين اساس مي‌توانند تقسيم كار کرده و بر مبناي مزيت‌ها حركت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌آفريني براي ذي‌نفعان باید در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي باشد، خاطرنشان کرد: گام‌هاي استوار بانک دي در جهت ارزش‌آفريني براي ذي‌نفعان، زماني با موفقيت همراه خواهد شد که بتوانيم در زمينه‌ تحقق سياست‌ها و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي نيز فعّالانه نقش‌آفريني کنيم.

ساختمان شماره 2 بانک دی که در منطقه عباس آباد تهران (خیابان خالد اسلامبولی) واقع است علاوه بر گروه مالی دی پذیرای شعبه وزرای بانک دی نیز در آینده نزدیک خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: