کد خبر: ۱۸۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - 28 October 2020
بیمه تجارت‌نو در چند مناقصه ارائه خدمات بیمه‌ای شرکت کرده که سه مناقصه عمده آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور است که در صورت برنده شدن شدن بالغ بر ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال درآمد حق بیمه صادره آن‌ها خواهد بود.

شرکت بیمه تجارت نو اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی را منتشر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی در راستای اجرای ماده ۱۲ مکرر دو دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران، به اطلاع می‌رساند که هیچ‌گونه سوالی از این شرکت در سامانه تدان مطراح نشده است.لذا نوسانات قیمت سهام در روزهای گذشته ناشی از افزایش عرضه و تقاضا است.

لازم به ذکر است براساس گزارش ماهانه منتشر شده در سامانه کدال، حق بیمه صادره شرکت در مهرماه سال جاری معادل ۸۲۵.۹۰۶ میلیون ریال بوده که شامل تمدید قرارداد با بیمه‌گذاران قبلی از جمله سازمان بورس اوراق بهادار، بانک تجارت و شرکت انتقال گاز و قرارداد با بیمه‌گذاران جدید از جمله وزارت علوم، شهرداری یزد، و دامپزشکی کردستان است.

همچنین شرکت در چند مناقصه ارائه خدمات بیمه‌ای شرکت کرده که سه مناقصه عمده آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور است که در صورت برنده شدن شدن بالغ بر ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال درآمد حق بیمه صادره آن‌ها خواهد بود.

 

نتیجه کنفرانس اطلاع رسانی بیمه تجارت نو مشخص شد

لیلا فریادرس
برچسب ها: بیمه تجارت نو ، بیمه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: