کد خبر: ۱۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - 12 October 2020
بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 451 میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 80 درصد رشد داشته است.

رشد 80 درصدی تراز عملیاتیبیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 451 میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 80 درصد رشد داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی و بر اساس تازه ترین گزارش از عملکرد ماهیانه شرکت بیمه نوین منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری این شرکت در دو فصل نخست سال جاری 752 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و درمقابل 301 میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 451 میلیارد تومان بود.

این شرکت فرابورسی در نیمه نخست سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 300 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید 554 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 254میلیارد تومان خسارت است، این شرکت درنیمه نخست سال جاری حق بیمه تولیدی خود را 36 درصد نسبت سال گذشته افزایش داد و خسارت پرداخت کمتر از 19 درصد افزایش یافته است که حاکی از عملکرد مطلوب شرکت هم تولید حق بیمه و هم در کنترل خسارت هاست.

بیمه نوین در این دوره زمانی بیشترین حق بیمه را از سه سرفصل درمان با سهم 47 درصدی ، ثالث با سهم 14 درصدی و زندگی اندوخته دار با سهم 9 درصدی تولید کرد و دربخش پرداخت خسارت هم درمان 47 درصد ، ثالث 16 درصد و زندگی اندوخته دار 10 درصد سهم داشتند اند. سهم بیمه های زندگی در پرتفوی این شرکت بیمه ای در مجموع 15 درصد است .

براساس این گزارش بیمه نوین در طول شهریور ماه سال جاری 85 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و 72 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت 13میلیارد تومان بود

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: