کد خبر: ۱۸۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 10 August 2020
بیمه حوادث دانشجویی خسارات جانی را پوشش می‌دهدمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: تمام دانشجویان، اساتید و کارمندانی که در مراکز دانشگاه به کرونا مبتلا بودند، بهبود یافته اند و هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا نداشته‌ایم.
بیمه حوادث دانشجویی خسارات جانی را پوشش می‌دهدمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: تمام دانشجویان، اساتید و کارمندانی که در مراکز دانشگاه به کرونا مبتلا بودند، بهبود یافته اند و هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا نداشته‌ایم.

به گزارش  ایرنا، محمد هادی امین ناجی اظهار داشت: معاونت دانشجویی مراکز، تماس های بسیاری با خانواده دانشجویان مبتلا به کرونا داشته اند. به عنوان مثال در بازه زمانی شیوع کرونا دانشجویان بسیاری در شهرستان کاشان مبتلا به کرونا بودند که خوشبختانه بهبود یافتند و مورد فوتی نداشتیم.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور به صورت کلی آمار اساتید و دانشجویان مبتلا به کرونا زیاد نبوده و تعداد اندکی به این بیماری مبتلا شده اند و حتی اساتیدی که شرایط وخیم داشته نیز بهبود یافته اند.

امین ناجی با اشاره به تسهیلات جدید در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به مدت دو سال است که سبد غذایی را با همکاری سازمان دانشجویان و سازمان هدفمندی و پشتیانی از دانشگاه ها در دستور کار خود داشته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان متناسب با مراکز مختلف بودجه متفاوتی را اختصاص داده که به عنوان یارانه در اختیار مراکز قرار دادیم تا دانشجویان با کیفیت بالا و هزینه پایین به خصوص در ایام امتحانات از غذای گرم استفاده کنند.

امین ناجی افزود: صندوق رفاه متناسب به جمعیت دانشجویی پیام نور حدود ۵ میلیارد تومان برای غذای گرم اختصاص داده است تا هر دانشجو برای هر ترم خود از حدود ۵ یا ۶ وعده غذای گرم را با یارانه دانشجویی استفاده کند.

وی در خصوص افزایش خدمات بیمه دانشگاه گفت: هر دانشجو موظف است برای بیمه خود مبلغی را پرداخت کند. ما با هماهنگی هایی که با شرکت بیمه انجام دادیم، پشتیبانی از دانشجو را گسترش داده ایم به طوری که هر حادثه ای در طول تحصیل برای دانشجویان اتفاق بیفتد، بیمه حوادث دانشجویی این خسارات جانی را پوشش دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور توضیح داد: معمولا دانشجویان از خدماتی که باید به آنها ارائه شود، اطلاعات کمی دارند که ما امسال این موضوع را در دستور کار قرار دادیم تا دانشجو اطلاعات لازم را کسب کرده و بتواند از خدمات لازم استفاده کند. به طوری که اگر حادثه ای برای دانشجو پیش آمد؛ دانشجو بتواند با ارائه مدارک به مسوولان دانشجویی مراکز نسبت به فراهم شدن شرایط دریافت پشتیبانی شرکت های بیمه استفاده کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: