کد خبر: ۱۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - 07 August 2020
شرکت فیس بوک اعلام کرد که به کارمندان خود اجازه می دهد تا تا ژوئیه ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کروناویروس از خانه کار کنند و برای تامین نیازهای راه اندازی دفترکار در منزل نیز ۱۰۰۰ دلار به آنها می دهد.
 
به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز، سخنگوی شبکه اجتماعی فیس بوک روز پنج شنبه اعلام کرد که این شرکت به کارمندان خود اجازه می دهد تا تا ژوئیه 2021 به دلیل شیوع کروناویروس از خانه کار کنند و برای نیازهای راه اندازی دفترکار در منزل 1000 دلار به آنها می دهد.

بر اساس این گزارش، فیس بوک با این اقدام به سایر شرکتهای بزرگ فناوری که اخیراً گام های مشابهی برداشته اند، می پیوندد.

اواخر ماه ژوئیه شرکت گوگل آلفابت اعلام کرد که اجازه می دهد تا کارمندانی که نیازی به حضور آنها در دفتر این شرکت نیست تا پایان ژوئن 2021 از خانه کار کنند. شرکت توئیتر نیز به برخی از کارمندان خود دورکاری را به طور نامحدود پیشنهاد کرده بود.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای نوشت: بر اساس راهنمایی کارشناسان بهداشت و درمان و دولت و همچنین تصمیماتی که از گفتگوهای داخلی ما در این مورد گرفته شده است، ما به کارمندان این امکان را می دهیم که داوطلبانه تا ژوئیه 2021 از خانه کار کنند.

وی افزود: علاوه بر این، ما به کارمندان 1000 دلار دیگر می دهیم تا نیازهای دفتر کار خود را در خانه تامین کنند.

فیس بوک همچنین اعلام کرده است که این شرکت به بازگشایی دفاتر خود با ظرفیت محدود در شهرهایی که دولت اجازه بازگشایی داده و اقدامات از بین بردن ویروس در حدود دو ماه انجام شده است، ادامه خواهد داد.

با این حال ، این شرکت افزود که بعید است بسیاری از دفاتر قبل از پایان سال، به دلیل تعداد بالای موارد کووید-19 ، در ایالات متحده و آمریکای لاتین بازگشایی شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: