کد خبر: ۱۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - 03 August 2020
بانکداری ایرانی _ بیمه ملت در چهار ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۲۱۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۷ درصد کاهش داشته است .
 بیمه ملت در چهار ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۲۱۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۷ درصد کاهش داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی و  بر اساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه بیمه ملت منتهی به پایان تیرماه سال جاری این شرکت بیمه ای در این دوره ۴۳۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۲۱۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت ۲۱۳ میلیارد تومان بود.

این شرکت بورسی در دوره مشابه سال گذشته ۵۰۹ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده بود و مقابل ۱۵۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و تراز مثبت ۳۵۶ میلیارد تومان را ثبت کرد .

 بیمه ملت در چهار ماه نخست سال جاری عملکرد ضعیفی داشته است که ناشی از دو علت عمده است، نخست ضعف در مدیریت ریسک و کنترل خسارت ها است بطوری که خسارت پرداختی در این دوره نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۹ درصد افزایش داشته است . علت دیگر ضعف در افزایش تولید حق بیمه است بطوری که این شرکت بیمه ای نه تنها نتوانسته حق بیمه ای تولیدی را افزایش دهد بلکه بیش از ۱۸ درصد نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش داشته است .

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: