کد خبر: ۱۸۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 28 July 2020
عملکرد صنعت بیمه در سال ۹۸
شرکت های بیمه ای در سال گذشته بطور میانگین ۸۱۱ ریال سود برای هر سهم شناسایی کردند و در مجموع دو هزار ۱۱۸میلیارد تومان سود انباشته ثبت کردند.
 بانکداری ایرانیبررسی صورت های مالی شرکت های بیمه در سال گذشته   حاکی از عملکرد مطلوب این صنعت است ، بیمه ها بطور میانگین۸۱۱ ریال سود برای هر سهم شناسایی کردند و در مجموع دو هزار ۱۱۸میلیارد تومان سود انباشته ثبت کردند و سود خالص آنها به رقم دو هزار ۶۵۲ میلیارد تومان رسید.



به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت های بیمه  در سال ۹۷ بطور میانگین برای هر سهم ۱۴۸ ریال سود شناسایی کرده بودند که در سال ۹۸ با رشد ۵۴۸ درصدی به رقم ۸۱۱ ریال رسیده است .

بیشترین سود را بیمه دی شناسایی کرد و کمترین سود را هم بیمه میهن ثبت کرد و تنها یک شرکت زیان شناسایی کرد .


براساس این گزارش این ۲۳ شرکت بیمه ای در مجموع دو هزار  ۶۵۲ میلیارد تومان سود خالص ثبت کردند  این در حالی است سال گذشته این عدد یک هزار ۵۴ میلیارد تومان بود که حاکی از رشد ۲۵۲ درصدی است. بیمه پاسارگاد بیشترین سود خالص را شناسایی کرد و کمترین را بیمه میهن ، و تنها یا شرکت زیان خالص شناسایی کرد. 


در بخش سود انباشته شرکت های بیمه در مجموع شاهد رشد ۳۶۲ درصدی بودند این شرکت ها در سال ۹۸ ، دو هزار  ۱۱۸ میلیارد تومان سود انباشته ثبت کردند این رقم در سال ۹۷ ، ۵۸۵ میلیارد تومان بود. بیشترین سود انباشته را بیمه پاسارگاد ثبت کرد و کمترین را تعاون ، در این بخش پنج شرکت زیان انباشته ثبت کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: