کد خبر: ۱۸۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 15 July 2020
شرکت به‌پرداخت ملت امکان استفاده از چهار خدمت بورسی را از طریق اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " فراهم کرد.
 
 
  به گزارش بانکداری ایرانی و به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این چهار خدمت که در منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت" قابل دسترسی است، شامل فروش سهام عدالت، دریافت رایگان کد بورسی و احراز هویت رایگان سجام (سامانه جمع‌آوری اطلاعات مشتریان)، نوبت‌گیری دفاتر پیشخوان و آموزش بورس می باشد.


افرادی که قصد ورود به بازار بورس را دارند، بدون مراجعه حضوری و رایگان می توانند پس از دریافت کد بورسی و احراز هویت سجام از طریق اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " نسبت به خرید و فروش آنلاین سهام اقدام کنند. در این سرویس همچنین مراکز احراز هویت برای فرد متقاضی نمایش داده می‌شود.

بنابراین گزارش، دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی هم امور احراز هویت برای ورود افراد به بورس انجام می‌دهند که امکان نوبت‌گیری آن‌ها از طریق اپلیکیشن سکه" به پرداخت ملت " میسر است. اما با کمک اپلیکیشن سکه، امکان احراز هویت به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است و فرد بدون حضور در دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می‌تواند نسبت به احراز هویت خود اقدام کند.

همچنین برای علاقه‌مندان به بهره‌گیری از آموزش‌های بورس، دوره‌های آموزشی تئوری و عملی به دو صورت فایل‌های آموزشی یا آموزش غیرحضوری و «نوین» در اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " ارایه شده است .

ثبت درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت نیز یکی ازدیگر خدمات ارائه‌شده در منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت" است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: