کد خبر: ۱۸۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 12 July 2020
مراسم تودیع و معارفه‌ی عضو هیات‌مدیره فرابوم انجام شد. بر این اساس، امید ترابی به نمایندگی از گروه توسن تودیع و سید روح‌اله فاطمی اردکانی معارفه شد.
مراسم تودیع و معارفه‌ی عضو هیات‌مدیره فرابوم انجام شد. بر این اساس، امید ترابی به نمایندگی از گروه توسن تودیع و سید روح‌اله فاطمی اردکانی معارفه شد.

 بانکداری ایرانی ، روح‌اله فاطمی آغاز فعالیت خود را از بدنه کارشناسی توسن و از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و تاکنون سوابق متعدد همکاری در شرکت توسن با عناوینی همچون مدیر شبکه، مدیر پشتیبانی فنی، مدیر عملیات، معاون خدمت و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسن را طی سال‌های گذشته بر عهده داشته است. او همچنین در حال حاضر سمت‌هایی همچون مدیرعامل شرکت توسن، عضو هیات‌مدیره شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن تکنو)، رئیس هیات‌مدیره شرکت داده کاوان هوشمند توسن و عضو هیات‌مدیره شرکت ققنوس را نیز بر عهده دارد. فاطمی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی اقتصاد در دانشگاه تهران آغاز کرده و سپس تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فن‌آوری اطلاعات و در مقطع دکتری رشته مدیریت راهبردی کسب‌وکار استراتژیک (DBA) تکمیل کرده است.

شرکت فرابوم، شرکت مشترک گروه توسن، گروه سداد و گروه بهسازان فردا در حوزه نوآوری باز است که فعالیت خود را در خردادماه ۱۳۹۸ به‌صورت رسمی آغاز کرد. این سه شرکت در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ تفاهم‌نامه‌ای جهت تاسیس شرکت مشترک در حوزه بانکداری باز امضا کردند که فرابوم ثمره این تفاهم‌نامه است.

عکسی که در ادامه مشاهده می‌کنید، اولین عکسی است که سهامداران و اعضای هیات‌مدیره فرابوم در شرکت بهسازان فردا گرفته‌اند که مربوط به شروع و ابتدای فعالیت فرابوم می‌شود؛ اما در حال حاضر شرکت فرابوم در ساختمان جدید خود مشغول به فعالیت است و دارای بیش از ۲۰۰ سرویس پایه است؛ ازجمله سرویس‌های فرابوم می‌توان به «سرویس‌های مبتنی بر حساب»، «سرویس‌های کارت و پرداخت»، «سرویس‌های انتقال وجه»، «سرویس‌های تسهیلات»، «پیمان (برداشت مستقیم)»، «اعتبارسنجی و احراز هویت» و «بانکداری باز شرکتی» اشاره کرد.


این بار اما سهامداران و اعضای هیات‌مدیره فرابوم عکس دسته جمعی خود را در دفتری که متعلق به شرکت فرابوم است، گرفته‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: