کد خبر: ۱۸۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 08 July 2020
يكي از استراتژی‌های محوری شرکت بیمه کوثر، پاسخگويي سريع و صريح به درخواست‌های مشتریان است چون اجرای صحيح اصل مشتری‌مداری، حمایت از ارزش‌های والای انسانی را به‌دنبال دارد.
يكي از استراتژی‌های محوری شرکت بیمه کوثر، پاسخگويي سريع و صريح به درخواست‌های مشتریان است چون اجرای صحيح اصل مشتری‌مداری، حمایت از ارزش‌های والای انسانی را به‌دنبال دارد. 


به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونان و مدیران برای بررسی میزان رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران دانشگاه صنعتی مالک اشتر با آنان دیدار کرد و ضمن بیان مطلب فوق، افزود: دیدار چهره‌به‌چهره با بیمه‌گذاران به‌منظور ارتباط نزدیک و مستمر و اهتمام در رفع مسایل آن‌ها با تکریم و حفظ کرامت انسانی ضروری است. 

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این دیدارها یکی از راه‌های شناسایی و رفع دغدغه بیمه‌گذاران است، خاطرنشان‌کرد: دیدارهای چهره به چهره می‌تواند مدیران شرکت را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر یاری دهد و فرصت ارایه خدمت به‌نحو احسن به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان را فراهم کند.  

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور، اگرچه شیوع ویروس کرونا موجب سختی دیدارهای حضوری شده است، اما با توجه به اینکه دیدار با بیمه‌گذاران می‌تواند به شناسایی مستقیم نیازهای آن‌ها منجر شود، می‌توان و باید با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دیدارها را به سرانجام رسانید. 

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران، افزایش رضایت‌ آنان با شناسایی نیازهای‌شان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بیمه کوثر است، تصریح‌کرد: گرچه تاثیر بحران شیوع کوید19 بر تمام بخش‌های تجاری انکارناپذیر است، ولی ما به‌عنوان شرکتی توانگر در صنعت بیمه، وظیفه اصلی خود می‌دانیم که نقشی اساسی در حمایت از مشتریان و ذی‌نفعان در دوران بحران کرونا داشته باشیم. 


مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از میراث‌های بحران شیوع ویروس کرونا برای ما، تبدیل شدن به شرکتی چابک‌تر و پاسخگوتر و شدت بخشیدن به خدمات برخط است، اظهار داشت: در واقع یکی از بهترین راه‌کارها برای مقابله با اثرات منفی شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش غیرحضوری بیمه‌نامه‌ها، پاسخگویی برخط و سریع به بیمه‌گذاران و رفع مسایل آنان در حداقل زمان ممکن است که این امر در بیمه کوثر به‌شدت در حال پیگیری و انجام است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: