کد خبر: ۱۸۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 07 July 2020
رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد برای حل مشکل مسکن محرومان آمادگی دارد گفت: بنیاد مستضعفان می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان برای ساخت مسکن در اختیار دولت قرار دهد تا بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش یابد.
 ایرنا / به گزارش خانه ملت، «پرویز فتاح» روز سه‌شنبه پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مستضعفان ارائه شد.  در شرایط اقتصادی کنونی بنیاد مستضعفان همراه مجلس شورای اسلامی و دولت خواهد بود تا بتوان بخشی از این مشکلات را ساماندهی کرد.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه پیشنهاداتی درباره پرداخت اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه، تامین مسکن محرومان و غیره در جلسه امروز مطرح شد، افزود: مقرر شد، با همکاری کمیسیون اقتصادی و بنیاد مستضعفان ظرف ۲ هفته طرح‌های مربوط به موضوعات مذکور تدوین شود.

فتاح با بیان اینکه ما به دنبال توسعه فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به معیشت مردم هستیم، تصریح کرد: بنیاد می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان را برای ساخت مسکن تامین کند، با تحقق این مهم بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: اگرچه بنیاد مستضعفان مسئولیت تخصصی در برابر تکمیل پروژه‌های عمرانی ندارد اما پیشنهاد دادیم، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر طرحی تدوین کنند تا این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت بنیاد تکمیل شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: