کد خبر: ۱۸۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 06 July 2020
مجمع سالانه شرکت فرابورس روز یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ با حضور ۷۰ درصد سهامداران در سالن همایش های رازی برگزار شد.
مجمع سالانه شرکت فرابورس روز یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ با حضور ۷۰ درصد سهامداران در سالن همایش های رازی برگزار شد.

 در مراسم مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرابورس مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ ۱۵۰ ریال به عنوان سود سهام بین سهامداران تقسیم شود.

امیرهامونی مدیرعامل این شرکت در این مجمع بیان کرد: سود خالص شرکت فرابورس ۲۹۲ درصد در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش داشته است. ارزش بازار فرابورس نیز در آخرین روز معاملاتی سال ۹۸ افزایشی ۱۷۰ درصدی داشت.

وی افزود: فرابورس ایران به لحاظ بازده شاخص در بین ۸۱ بورس دنیا رتبه اول را در سال ۲۰۱۹ داشته است.

هامونی در خصوص ساختمان جدید فرابورس گفت: ساختمان جدید فرابورس شامل ۱۶ طبقه و به مساحت ۱۳۳۰۰/۸۹ مترمربع واقع در میدان آرژانتین است. هزینه خرید این ساختمان مبلغی در حدود ۳۰۹ میلیارد تومان است.

وی همچنین در خصوص بحث کاهش کارمزدها بیان داشت: هرچقدر هزینه مبادلات کمتر باشد تراکنش ها افزایش پیدا کرده و اثر مثبتی روی بازار دارد و باعث رونق معاملات می گردد.

در مجمع سالانه شرکت فرابورس همچنین صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به  ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. در این مجمع به هر سهم فرابورس ۱۵ تومان سود تعلق گرفت.

در مجمع فوق العاده این شرکت با افزایش سرمایه از مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان به ۲۸۰میلیارد تومان (معادل ۱۰۰درصد) از محل انباشته و اندوخته موافقت و تصویب شد.

همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی و اطلاعیه های شرکت تعیین گردید.
برچسب ها: «فرابورس» ، سود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: