کد خبر: ۱۸۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 30 June 2020
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنعت ومعدن ، گفت: دهم تیرماه مصادف با روزملی صنعت ومعدن، روز تجدید عهد وپیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت ومعدن کشور است.
 
به گزارش  تسنیم به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران ، افروز بهرامی در این یادداشت آورده است:

روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک میگویم و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر میکنم.

روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم. عرصه ای که تلاشهای تحسین برانگیزغیورمردان پولادین، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و باعزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می رود.

تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی و زبدگی و پختگی نیروی انسانی از اساسی ترین

عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب میشود. مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیتهای صنعتی بالای

کشورمان، در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی روند صعودی را در تولید منجر شده،بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای کشور به ارمغان آورده و جایگاه ایران اسلامی را در منطقه و جهان پایدار و مستحکم کرده است.

بهره مندی از هوشمندی و خلاقیت، شاه کلیدی است که درهای موفقیت و پیشرفت را در برابر عزم راسخ حماسه سازان عرصه صنعت و معدن گشوده و هدایت گر قطار پیشرفت و توسعه در مسیر صحیح آن بوده است.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاستهای اقتصادمقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق شعار "جهش تولید" گام برداریم و در این راه با تدبیر و برنامه ریزی،

مکانیزم های مناسبی را برای استفاده از ظرفیتها در شرایط خاص کشور - که تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار داریم- طراحی و تدوین کنیم و اصلاحات لازم را در حیطه عملکردها، به انجام رسانیم و فراموش نکنیم که راه مقاومت اقتصادی از معبر درایت، تدبیر، عقل و منطق میگذرد و در این مسیر باید حساب شده با تحریم‌های ظالمانه مقابله کرد.

روز صنعت و معدن زمانی است تا ضمن ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه، مسیر خویش را با تأسی از سیاستهای دولت تدبیر و امید برای کسب پیشگامی در تحولات شتابنده بین المللی هموار کنیم و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از خانواده صندوق ضمانت صادرات ایران روز ملی صنعت و معدن را به همه کارآفرینان ، صنعتگران و صادرکنندگان تبریک عرض نموده و بار دیگر آمادگی این مجموعه را برای حمایت همه جانبه از فعالان این حوزه اعلام نمایم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: