کد خبر: ۱۸۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 28 June 2020
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: بیش از ۲۰ هزار مگاوات از برق تولیدی کشور برای سرمایش مصرف می‌شود که این رقم قابل توجهی است.
 
 
به گزارش  مهر به نقل از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر گفت: اگر همه مشترکین دمای خانه یا محل کار را روی ۲۴ درجه تنظیم کنند، می‌توانند ۲۴ ساعت شبانه روز از کولرها استفاده نمایند و از هوای مطلوب بهره ببرند.

وی با اشاره به این که تنظیم کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی دو راهکار تنظیم دما روی ۲۴ درجه است، تصریح کرد: در صورتی که هم وطنان عزیز این دو توصیه را رعایت کنند، نیازی به خاموش کردن وسایل سرمایشی حتی در ساعات پیک مصرف (ساعات‌های گرم روز) وجود ندارد. صنعت برق موظف به تأمین برق همه مشترکان خود است و همانطور که عنوان شد در صورت این همکاری، تداوم برقرسانی امکان پذیر خواهد بود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار داشت: همه همکاران ما در تمام بخش‌های صنعت برق به صورت شبانه روزی و به ویژه در ایام تابستان بدون تعطیلی، برای تأمین برق مردم فعالیت می‌کنند و به همین دلیل از هم میهنان ارجمند درخواست داریم تا با رعایت دو نکته مذکور (تنظیم کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی) ما را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری نمایند. در گرمای تابستان، هیچکس تحمل کمترین میزان خاموشی را ندارد و کارکنان صنعت برق نیز با آگاهی کامل از این شرایط، خواستار همکاری مشترکین فهیم برق هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: