کد خبر: ۱۸۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 28 June 2020
پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش ششمین ماه از دوره مالی جدید بیش از ۱.۰۸هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال قبل به بازدهی جالب ۲۶۷ درصدی رسید.

 بانکداری ایرانی-  پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش ششمین ماه از دوره مالی جدید بیش از ۱.۰۸هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال قبل به بازدهی جالب ۲۶۷ درصدی رسید.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان اقدام به ارائه گزارش عملکرد ششمین ماه از دوره مالی جدید کرد.
 
براین اساس، "سپ" در دوره یک ماهه از فعالیت اینترنتی، قبوض؛ موبایل و کیوسک، سایر کارمزد پوز، فروش جسم کارت و حق عضویت، ارائه خدمات کارتخوان 213 میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته(145 میلیارد تومان) 47 درصد رشد داشته است.
 
این شرکت بورسی در عملکرد 6 ماهه 1.08 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه قبل 41 درصد رشد داشته است. درآمد حاصل از سایر کارمزد POS و ارائه خدمات کارتخوان و بالغ بر 116.3 و 65.8 میلیارد تومان بوده که بیشترین اقلام درآمدی دوره یک ماهه به حساب می آید.
 
همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای دوره مالی جاری تا 31 خرداد نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در یک دی ماه 13875 ریال بوده که طی 112 روز کاری به قیمت 50960 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 267 درصدی دارد که حدود 17.8 برابر سود بانکی است.
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: