کد خبر: ۱۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 28 June 2020
بانک پارسیان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۴۸ ریال اعلام شده بود، حکایت از سودسازی این شرکت دارد.

 بانکداری ایرانی- بانک پارسیان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۴۸ ریال اعلام شده بود، حکایت از سودسازی این شرکت دارد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، بانک پارسیان با سرمایه ۱۵۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
بانک پارسیان در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۲۰۲ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.
 
این شرکت بورسی، زیان انباشته پایان سال را با افزایش ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۴۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال اعلام کرده است.
 
"وپارس" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: