کد خبر: ۱۷۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۹ - 26 June 2020
بازرسان دولت آمریکا اعلام کردند که وزارت خزانه‌داری این کشور به اشتباه بیش از ۱.۴ میلیارد دلار (۱.۱ میلیارد پوند) از بسته نجات کرونایی خود را به صورت چک برای افراد مرده ارسال کرده است.
 
 به گزارش  تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، بازرسان دولت آمریکا اعلام کردند که وزارت خزانه داری این کشور به اشتباه بیش از 1.4 میلیارد دلار (1.1 میلیارد پوند) از بسته نجات کرونای خود را به صورت چک برای افراد مرده ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، این اشتباده یکی از مشکلاتی بود که در بررسی رسمی کمک‌های فدرال کروناویروس مشخص شد.

از ماه مارس، کنگره به منظور محافظت از اقتصاد آمریکا در برابر رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا، 2.6 میلیون دلار تزریق کرده است. اما به گفته بازرسان، عجله برای تحویل این پول‌ها منجر به بروز خطا شده است.
 

به عنوان مثال، گزارش دفتر پاسخگویی دولت (GAO) نشان داد که وزارت خزانه داری، که مسئولیت ارسال پستی چک‌های محرک اقتصادی را به خانواده‌های آمریکایی داشت، سوابق مرگ و میر را بررسی نکرده بود.

این در حالی است که برخی از مقامات مالیاتی آمریکا که روی این برنامه کار می‌کردند نگرانی خود را در مورد احتمال به وجود آمدن اشتباه در ارسال پستی چک ابراز کرده بودند.

در این گزارش همچنین هشدار داده شده است که برنامه محافظت از حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک نیز در معرض خطر «کلاهبرداری» قرار گرفته است. این برنامه یک صندوق وام کم بهره است که 26٪ از هزینه‌های دولت برای مقابله با بحران کرونا را در بر می‌گیرد.

این گزارش اداره کسب و کارهای کوچک را به دلیل‌عدم همکاری و پاسخ به درخواست‌ها برای ارائه اطلاعات درباره وام‌ها و برنامه‌های کمکی مقصر دانسته است.
برچسب ها: ترامپ ، اموات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: