کد خبر: ۱۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 24 June 2020
براساس اعلام ناظر بازار در فرابورس، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ صبح به روش ثبت سفارش در نماد وپویا۱ انجام می‌شود.
براساس اعلام ناظر بازار در فرابورس، عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا   از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ صبح به روش ثبت سفارش در نماد وپویا۱ انجام می‌شود.

به گزارش  فارس، با توجه به اقبال خانوارهای ایرانی به سرمایه‌گذاری در بورس، ‌پنجمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری پویا است که در روز چهارشنبه ۴ تیرماه و به روش ثبت سفارش در نماد وپویا۱ انجام می‌شود.

امروز پیغام ناظر بازار ارائه شد که متقاضیان خرید سهام عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا می‌توانند از ساعت ۷ و نیم تا ۱۱ فردا چهارشنبه نسبت به خرید سهام این عرضه اولیه اقدام کنند.

براساس اعلام فرابورس ایران به استناد پذیرش سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا سهامی عام در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ توسط هیأت پذیرش اوراق بهادار در بازار اول فرابورس ایران، سهام این شرکت توسط سهامدار عمده در روز چهارشنبه به روش ثبت سفارش به عموم مردم و در روز بعد از عرضه اولیه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود.

تعداد کل سهام این شرکت ۴ میلیارد سهم و تعداد سهام قابل عرضه ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت خواهد بود و حداکثر سهم قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم و دامنه نوسان قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ ریال تا ۴ هزار و ۱۰۰ ریال خواهد بود.

* افزایش دو باربری سرمایه وپویا

همچنین طبق اطلاعات ثبت‌شده در کدال، سرمایه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری پویا در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۹ از مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال به ۴ هزار میلیارد ریال منقسم به ۴ میلیارد سهم یک‌هزار ریالی با نام که تماماً پرداخت شده از طریق مطالبات حال شده تأمین شد و این افزایش سرمایه نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران ثبت شده است.

همچنین در اطلاعیه دیگری که از سوی شرکت سرمایه‌گذاری پویا در کدال منتشر شده، سهامداران این شرکت شامل شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر (سهامی خاص) به نمایندگی علیرضا صمیمی‌فر و با تعداد یک‌میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۹۹۶ هزار سهم به عنوان سهامدار عمده بوده است.

همچنین دیگر عضو هیأت مدیره شرکت تولید و صادرات ریشمک سهامی عام با تعداد یک‌هزار سهم و به نمایندگی مجتبی ستاری قهفرخی سهامدار سوم شرکت ایران و شرق سهامی خاص به نمایندگی امین غزالی و به تعداد یک‌هزار سهم، همچنین شرکت سرمایه‌گذاری پردیس (سهامی عام) به نمایندگی میثم صمدنژاد به تعداد یک‌هزار سهم و همچنین شرکت لیزینگ ایران و شرق سهامی عام به نمایندگی مجتبی ستاری قهفرخی به تعداد یک‌هزار سهم از سهامداران این شرکتبه سمار می‌روند.

با توجه به سیاست دولت مبنی بر عمق بخشیدن به بازار سرمایه، شرکت‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، خود را ملزم به عرضه اولیه سهام شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله وپویا که سهامدار اصلی آن، سرمایه‌گذاری تدبیر است، در بازار سرمایه کرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: