کد خبر: ۱۷۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 24 June 2020
لیزینگ پارسیان با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج نماد و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.
لیزینگ پارسیان با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج نماد و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  با تصمیم هیات پذیرش بورس تهران، شرکت لیزینگ پارسیان با پلاک 540 و نماد "ولپارس" در بازار دوم معاملات و بخش واسطه­ گری­ های مالی درج شد تا پس از معرفی، آماده عرضه اولیه 20 درصدی سهام باشد.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت لیزینگ پارسیان بصورت سهامی خاص ۲۳ بهمن سال ۷۹ با سرمایه گذاری شرکت گسترش صنایع ایران خودرو تاسیس شده و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و فعالیت آن از یک مهر سال ۸۰ آغاز شده است.

نام اولیه شرکت لیزینگ خودرو سواری و سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومان بوده که در ۱۶ خرداد سال ۸۳ نام شرکت لیزینگ پارسیان تغییر یافت. آخرین مجوز فعالیت این شرکت در ۳۱ شهریور سال ۹۸ توسط بانک مرکزی صادر شده که مدت اعتبار آن یک سال است و تمدید آن منوط به فعالیت شرکت در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل اجرایی تاسیس، نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های لیزینگ است.

این شرکت با ۸۱ نیروی انسانی دارای سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی است و ۱۰۰ درصد سهام آن به گروه مالی پارسیان تعلق دارد. انجام عملیات لیزینگ، خرید و فروش اوراق بهادار به منظور مدیریت نقدینگی و مشارکت در تامین سرمایه هرگونه شرکت در شمار فعالیت ها محسوب می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: