کد خبر: ۱۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 18 June 2020
فرابورس از بازگشایی نماد بیمه زندگی خاورمیانه در بازار اول معاملات از یک تیر ماه خبر داد و اعلام کرد: قابلیت معامله سهام این شرکت منوط به تعیین کارگزار ناظر است.
فرابورس از بازگشایی نماد بیمه زندگی خاورمیانه در بازار اول معاملات از یک تیر ماه خبر داد و اعلام کرد: قابلیت معامله سهام این شرکت منوط به تعیین کارگزار ناظر است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، محمد صادق غزنوی سرپرست مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: به استناد پذیرش سهام شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در ۱۸ آذر سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار فرابورس، نماد معاملاتی این شرکت روز یکشنبه یک تیر ماه در بازار عادی گشایش می یابد.

با توجه به اینکه قابلیت معامله سهام این شرکت منوط به تعیین کارگزار ناظر است، مقتضی است کارگزاران عضو فرابورس نسبت به تعیین کارگزار ناظر برای مشتریان در سامانه معاملاتی حداکثر تا پایان روز شنبه ۳۱ اردیبهشت اقدام کنند.


درخواست تاسیس شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در شهریور سال ۹۱ به تایید شورای عالی بیمه رسید. پذیره نویسی این شرکت در اسفند سال ۹۴ ازطریق بازار سوم فرابورس انجام شد و در ۷ دی سال ۹۵ در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد. 

فعالیت این شرکت از ۱۷ بهمن سال ۹۵ با پروانه صادر شده توسط بیمه مرکزی آغاز شد و از ۱۱ تیر سال ۹۶ پس از احراز کلیه شرایط پذیرش جهت آغاز معاملات ثانویه در بازار پایه ج در فهرست شرکت های پذیرش شده درج شد.

سرمایه اولیه شرکت که دارای ۴۴ نفر نیروی انسانی است، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد آن در بدو تاسیس پرداخت شده و مابقی مبلغ سرمایه تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۸ دریافت شد و در ۵ تیر سال ۹۸ نزد اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

بانک خاورمیانه با ۲۰ درصد، شرکت آسفالت طوس و سام گروه هر کدام با ۴.۳ درصد، شرکت کارآفرینان ذوب فلزات با ۱.۷ درصد، سرمایه گذاری کارآفرین ماندگار گروه بدر با ۱.۱ درصد، ۶ شخص حقیقی با ۱۵ درصد، ۲۳ شرکت حقوقی با ۵.۹ درصد و ۲۵۹۰ شخص حقیقی با ۴۷.۷ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: