کد خبر: ۱۷۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 14 June 2020
شاخص بورس از ابتدای امسال در مدت ۵۳ روز معاملاتی، با ثبت بیش از ۶۴۰ هزار واحد رشد، بازدهی ۱۲۴ درصدی را در این مدت نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده است.
 
 
به گزارش  مهر، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سالجاری در مدت ۵۳ روز معاملاتی، تعداد ۴۵۵ میلیارد و ۷۹۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۶۰۱ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال در ۶۴ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۳۰۴ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۷۲ میلیارد و ۶۳۱ میلیون سهم به ارزش ۲۳۲۳ هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال در ۲۸ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۳۵۰ نوبت در بازار اول؛ ۱۷۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱۲۱ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال در ۳۵ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۱۲۸ نوبت در بازار دوم؛ ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار هزار برگه به ارزش ۱۵ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال در ۴ هزار و ۷۵۹ نوبت در بازار بدهی، ۱۲۱۰ هزار قرارداد به ارزش ۱,۸۳۲ میلیارد ریال در ۴۲ هزار و ۸۵۷ نوبت در بازار مشتقه و ۱۰ میلیارد و ۸۲۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۳۹ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال در ۷۷۷ هزار و ۲۱۰ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۵۱۲ هزار و ۹۰۰و احد آغاز کرده است، تاکنون با ۵۱۵ هزار و ۶۳۸و احد رشد، معادل ۱۰۰.۵۳ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۳۹۶ هزار و ۵۷۹ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۹۶۳ هزار و ۳۱۶ واحدی به ترتیب ۱۰۹.۳۳ و ۸۸.۵۳۳ درصد افزایش داشته‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: