کد خبر: ۱۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 11 June 2020
وی با بیان اینکه ایران کیش در سال 98 در مبلغ تراکنشی با رشد 17 در صدی روبه بوده است افزود: سرانه تراکنشی ایران کیش که نشاندهنده کیفی سازی شبکه پرداخت بوده بهبود یافته است.
پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش با بیان اینکه تعداد کارتخوان های نصب شده ایران کیش به بیش از یک میلیون و صد هزار عدد در سال گذشته رسیده است اظهار کرد:علی رغم شیوع ویروس کووید 19 با رشد خوبی در تراکنش ها روبه رو بودیم . به نحوی که دراسفندماه، با وجود تعطیلی بخش عمده ای از کسب و کارها، ایران کیش جزو شرکت های پرداختی بود که توانست آمار مثبتی را در سهم بازار به دست آورد.

طبری گفت : از آذرماه سال گذشته که بهینه سازی شبکه کارتخوان های ایران کیش شکل گرفت دستاوردهای مطلوبی نیز به دست آمد .

وی با بیان اینکه ایران کیش در سال 98 در مبلغ تراکنشی با رشد 17 در صدی روبه بوده است افزود: سرانه تراکنشی ایران کیش که نشاندهنده کیفی سازی شبکه پرداخت بوده بهبود یافته است.

پیمان طبری با اشاره به محصول MPOS  ایران کیش اظهار کرد: ایران کیش افتخاردارد به عنوان اولین شرکت پرداختی نام گرفته که توانست مجوز شاپرک را برای پوزهای موبایلی دریافت کند و در حال حاضر سهم بیشتری را نسبت به سایر PSPها از آن خود کرده است. این شرکت  دارای بیش از 15 هزار MPOS  است و به رشد بیست و شش درصدی دراین مورد دست یافته است .
  مدیر عامل ایران کیش گفت : امیدواریم با سرویس هایی که توسط چند بانک دراین زمینه ارائه می دهیم این ظرفیت بسیار بیش ازاین شود .

*درآمد غیر شاپرکی
پیمان طبری گفت: یکی از عمده سرمایه گذاری های ما تمرکز بر در آمد های غیر شاپرکی است به نظر ما به زودی وضعیت کارمزد شاپرکی تغییر پیدا خواهد کرد و باید حتما برای این موضوع تمهیداتی بیاندیشیم. برای همین به فکر ایجاد سرویس های ارزش افزوده چه در درگاه موبایلی چه کارتخوان و چه صندوق فروشگاهی هستیم تا در سال 1400 ایران کیش وارد درآمدهای غیر شاپرکی نیز بشود . وظیفه ما این است که به آینده فکر کنیم .
مدیر عامل ایران کیش اظهار داشت: یکی از سیاست های ایران کیش افزایش اثربخشی پایانه های فروشگاهی است.

*جایگاه ایران کیش
طبری  گفت:ایران کیش با 15.9 درصد سهم تعداد کارتخوان های کشور در رتبه دوم شرکت های پرداخت جای دارد. این شرکت در سال 98 موفق شد 9.1 درصد از سهم تراکنشی کشور را به دست آورد که با توجه به برنامه ریزی های سال 99 ارتقای رتبه دراین زمینه در دستور کار است. همچنین در زمینه مبلغ تراکنش با 14 درصد سهم بازار، رتبه سوم در صنعت پرداخت الکترونیک را از آن خود کرده است .

وی  ادامه داد: سهم ابزار اینترنتی ایران کیش از منظر تراکنشی با دوپله رشد روبه رو بوده است . بومی سازی دراین زمینه باعث رشد سال گذشته شد اما انتظار این است که در سال جدید این رشد به مراتب بیشتر و در شان و جایگاه شرکت ایران کیش باشد .

طبری ضمن بیان تغییرات در واحد تعمیرات و نگهداری ایران کیش در سال گذشته افزود: تعمیرات بیش از 50 هزار و لود بیش از هفتاد هزار دستگاه، توجه بیشتر به کیفیت و نوسازی دستگاه ها از جمله تحولات سال 98 دراین بخش بوده است.

*دستاوردهایی در بومی سازی
وی با اشاره به اینکه در سال 98 در امر تعمیرات تخصص ها و تکنولوژی ایران کیش نسبت به گذشته بهبود یافته است گفت: از اتفاقات بزرگ در این حوزه آن بود که ایران کیش توانست  اپلیکیشن و نرم افزاری که به روی دستگاه ها نصب می شد را بومی سازی کند.

مدیر عامل ایران کیش با اشاره به برنده شدن این شرکت در مناقصه جایگاه های سوخت کشور در سال 98 اظهارداشت: قرارداد با شرکت نفت یکی از مهمترین دستاوردهاست و اینکه بتوانیم پیمانکار بزرگی که به نوعی وزارت نفت محسوب می شود را راضی نگه داریم کار کمی نیست.

مدیر عامل ایران کیش بیان کرد: قیمت سهام شرکت در پایان سال 97 دوهزار و پانصد و چهل و پنج  ریال بود که در پایان سال 98 به هفت هزار و صدو هشتاد و شش ریال یعنی نزدیک به سه برابر رسید.

وی با بیان اینکه  بانک شهر به مجموعه بانک های طرف همکاری ایران کیش افزوده شده است گفت : ایران کیش در سال 98 موفق به کسب رتبه پایه1 درهفت رشته رتبه بندی شرکت های انفورماتیک شد به تکنولوژی احیای 200 هزار کارتخوان که در انبارها بودند دست یافت، 9 پله رشد در رنکینگ جهانی داشت و به اپلیکیشن پات مزیت های ویژه ای اضافه کرد.
طبری اضافه کرد : ایران کیش اپلیکیشن کیوپات را با سبک و سیاق جدیدی ایجاد کرده است که درسال 99 شاهد آشنایی بیشتر با امکانات آن خواهیم بود.

*از کاهش بیست درصدی مصرف رول تا رونمایی از محصولات جدید
مدیر عامل ایران کیش گفت : یکی از مهمترین کارهایی که صورت گرفت و به ماکمک کرد تا سود و درآمد قابل توجهی را به دست آوریم کاهش 20 درصدی میزان مصرف رول بود.

وی اظهار کرد: محصولات جدیدی درایران کیش تولید شده است که به زودی رونمایی می شوند.
طبری در مورد برنامه های سال 99 گفت : افزایش منصوبه ها، افزایش تعداد تراکنش های کارتخوان فروشگاهی و مبلغ تراکنش و درگاه اینترنتی از جمله اهداف ماست.

طبری گفت : قرار است به طور تخصصی روی صندوق فروشگاهی کار کنیم و انتظار داریم تا در سال 99 به سه هزار دستگاه دراین زمینه برسیم .

مدیر عامل ایران کیش افزود : با مشارکت یکی از استارت آپ ها اپلیکیشنی بومی راه اندازی کرده ایم که دستاوردهای خوبی در آینده دارد.

طبری گفت : کارتخوان های موبایلی را به هجده هزار و پانصد مورد افزایش می دهیم .

مدیر عامل ایران کیش خاطر نشان کرد : توسعه آسان خرید، توسعه ترازوی فروشگاهی و ماشین حساب، توسعه کارتخوان های اندرویدی ، توسعه تعمیرات پایانه های فروش از جمله اهداف ایران کیش در آینده خواهد بود .

وی درپایان خاطر نشان کرد : در اردیبهشت ماه سال جاری ایران کیش با رشد نیم درصدی در سهم تراکنش برخوردار بوده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: