کد خبر: ۱۷۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 07 June 2020
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تخلف ۱۴۶ میلیارد ریالی ۱۲ شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی خبر داد.
 
 
به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدمجتبی سجادی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر نحوه عملکرد شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده محصولات بهداشتی، طی بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات نظارتی سازمان حمایت، ۱۲ شرکت تولیدکننده ژل و محلول ضدعفونی کننده به عنوان متخلف شناسایی و پرونده گرانفروشی آنها تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بیش از ۱۴۶ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه ۹۸ تاکنون نظارت بر محصولات بهداشتی تشدید شده است که خوشبختانه نتیجه آن را در کنترل و ثبات بازار این محصولات شاهد هستیم.

سجادی همچنین در خصوص برخورد جدی با متخلفین افزود: پرونده شرکت‌های متخلف جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است که با عنایت به تداوم شرایط خاص کشور بواسطه شیوع ویروس کرونا، انتظار می‌رود این پرونده‌ها هر چه سریع‌تر مورد رسیدگی قرار گیرند.

گفتنی است؛ مردم می‌توانند شرکت‌ها و توزیع کنندگان متخلف را با هر عنوان تخلفاتی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و … از طریق سامانه ۱۲۴.ir به این سازمان معرفی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: