کد خبر: ۱۷۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 01 June 2020
سازمان دریانوردی پاناما اعلام کرد کشتی هایی که از پرچم این کشور استفاده می کنند در صورت غیرفعال کردن، دستکاری و یا تغییر عملکرد سیستم ردیابی خود مجازات می شوند.
 
به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز، سازمان دریانوردی پاناما اعلام کرد کشتی هایی که از پرچم این کشور استفاده می کنند در صورت غیرفعال کردن، دستکاری و یا تغییر عملکرد سیستم ردیابی خود، مجازات هایی را برای آنها از جمله جریمه هایی تا 10 هزار دلار و پایین کشیدن پرچم پاناما در نظر خواهد گرفت.

این سازمان در بیانیه ای گفت: اداره کل بازرگانی دریایی تحریم هایی را برای تمام آن دسته از شناورهایی که پرچم دار پاناما هستند و سیستم شناسایی و ردیابی دوربرد یا سیستم شناسایی خودکار خود را عمداً غیرفعال می کنند و یا تغییر می دهند،‌ اعمال خواهد کرد.

رافائل سیگاروئیستا، رئیس اداره کل بازرگانی دریایی، به رویترز گفت تصمیم برای تحریم کشتی هایی که مطابق قوانین رفتار نمی کنند، بخشی از تعهدات پاناما برای جلوگیری از تحریم سازمان های بین المللی است.
 
بر اساس این گزارش، دولت ترامپ در تاریخ 14 مه دستورالعملهایی را برای کمک به صاحبان کشتی و شرکتهای بیمه ای برای اجتناب از خطرات مجازات های تحریم صادر کرد، استانداردهایی که در پی ماهها بحث و گفتگو با این صنعت اصلاح شده است.

این دستورالعمل ها ، که با عنوان مشاوره دریایی جهانی شناخته می شود، مربوط به تحریم های ایران، کره شمالی و سوریه است.
برچسب ها: پاناما ، دریانوردی ، تحریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: