کد خبر: ۱۷۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 31 May 2020
بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور در در دومین ماه سال جاری ۱۹۷ میلیارد تومان در آمد شناسایی کرد که در مقایسه با فرودین ماه نزدیک ۹ درصد رشد داشته است.
 به گزارش بانکداری ایرانی  ، به پرداخت ملت گزارش فعالیت دومین ماه سال ۹۹ را منتشر کرد.
 
 براساس  این گزارش این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۹۷ میلیارد تومان در آمد شناسایی کرد که در مقایسه با میانگین سال گذشته 14 درصد  رشد داشته است.
 
بزرگترین  شرکت پرداخت الکترونیک کشور در در دومین ماه سال جاری ۱۶ میلیارد  تومان  بیشتر از ماه قبل درآمد کسب کرد که حاکی از رشد ۹ درصدی در درآمدزای آن است .
 
این شرکت بورسی بیشترین در آمد در این ماه طبق معمول از خدمات شارژ کسب کرد، براساس این گزارش به پرداخت ملت در فروردین ماه سال جاری هم ۱۸۱ میلیارد تومان در آمد شناسایی کرد در نتیجه مجموع در آمد این شرکت از ابتدای سال ۹۹ تا کنون به  ۳۷۸ میلیارد تومان رسید .
 
 
 به پرداخت ملت در سال گذشته در مجموع بیست هزار هشتاد میلیارد تومان در آمد کسب کرد که در نتیجه بصورت میانگین ماهیانه ۱۷۳ میلیارد تومان در آمد داشته است.
 
 
براساس گزارش پایانی صورت مالی سال ۹۸ شرکت تجارت الکترونیک به پرداخت ملت ، این شرکت برای هر سهم بیست هزار ۷۵ ریال سود شناسایی کرد که در مقایسه با  سال قبل از آن ۳۸ درصد افزایش داشته است و همچنین سود خالص آن به رقم ۳۰۱ میلیارد تومان رسید.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: