کد خبر: ۱۷۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 30 May 2020
بیمه البرز در سال 98 عملکرد بسیار مطلوبی در کنترل ریسک و کاهش خسارت پرداختی داشته است به طوری که در سال گذشته با وجود افزایش ۲۱ درصدی حق بیمه تولیدی در این شرکت خسارت پرداختی نه تنها افزایش نیافته بلکه یک درصد هم نسبت به سال ۹۷ کاهش داشته است .
 بانکداری ایرانی - معصومه فریادرس، بیمه البرز  گزارش فعالیت ماهیانه اردیبهشت ۹۹ را منتشر کرد.

 این شرکت بیمه ای در دومین ماه بهار تراز مثبت ۱۶۵ میلیارد تومانی را ثبت کرد که نتیجه تولید ۲۸۰ میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت ۱۱۵ میلیارد تومان خسارت بود.

بیمه البرز بیشترین حق بیمه از سرفصل های ثالث با سهم ۲۹ درصدی و مبلغ ۸۰ میلیارد تومان ، درمان با سهم ۱۶درصدی و مبلغ ۴۵ میلیارد تومان و آتش سوزی با سهم ۱۳درصدی و مبلغ ۳۸ میلیارد تومان تولید کرد .

برهمین اساس بیشترین خسارت در اردیبهشت ماه بیمه البرز به سر فصل های درمان با سهم ۴۷ درصدی به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان ، ثالث با سهم  ۱۹ درصدی به مبلغ ۲۲میلیارد تومان و بدنه خودرو با سهم ۹ درصدی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شد .

 

عملکرد درخشان "البرز" در کنترل خسارت

به گزارش بانکداری ایرانی  ، در تازه ترین گزارش صورت های مالی بیمه البرز منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته این شرکت برای هر سهم ۲۶۵ ریال سود شناسایی کرد که در مقایسه با سال ۹۷ ، ۶۰ درصد رشد داشته است.

براساس این گزارش بیمه البرز عملکرد بسیار مطلوبی در کنترل ریسک و کاهش خسارت پرداختی داشته است به طوری که در سال گذشته با وجود افزایش ۲۱ درصدی حق بیمه تولیدی در این شرکت خسارت پرداختی نه تنها افزایش نیافته بلکه یک درصد هم نسبت به سال ۹۷ کاهش داشته است .

این شرکت بیمه ای در سال ۹۸ توانست سه هزار ۱۱۱ میلیارد تومان حق بیمه صادر کند و در مقابل یک هزار ۹۱۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. که حاصل دو هزار ۸۱۶ میلیارد تومان در آمد بود .

بیمه البرز در ۱۲  سال ۹۸  توانست از محل سرمایه گذاری بلند مدت یک هزار ۱۳۷ میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ ، ۷۰ درصد رشد داشت و همچنین از محل سرمایه گذاری کوتا مدت ۶۱۷میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۵۴ درصدرشد داشته است کسب کرد



ادامه سیر صعودی قیمت سهام بیمه البرز در بازار سرمایه 
  
عملکرد مطلوب شرکت بیمه البرز در بازار بیمه ای و ادامه روند رو به رشد در سود آوری در سهام این  شرکت در بازار سرمایه بخوبی منعکس شده ،بطوری سهام این شرکت از ابتدای سال گذشته تا پایان آن 633 درصد رشد داشته است و این رشد در سال ۹۹ هم  ادامه پیدا کرد و از ابتدای سال جاری تا هفتمین روز خرداد ماه 186درصد افزایش قیمت داشت است .


برچسب ها: بیمه البرز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: