کد خبر: ۱۷۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 27 May 2020
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۲هزار و ۴۲۴هزار واحدی، در ارتفاع ۹۳۸هزار و ۵۵۷ واحد قرار گرفت.
 
به گزارش  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 189میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 841میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 298هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 12هزار و 424واحدی در ارتفاع 938هزار و 557 واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های مخابرات ایران، خدمات انفورماتیک و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 656میلیون ورقه به‌ارزش 4467میلیارد تومان در یک میلیون و 243هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 37 واحد رشد کرد و در ارتفاع 10هزار و 864 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های فرابورس ایران، ذوب‌آهن اصفهان و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: