کد خبر: ۱۷۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 27 May 2020
بانکداری ایرانی- در دومین ماه سال جاری بانک پاسارگاد یک هزار ۳۹۴ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و یک هزار ۲۴۶ میلیارد تومان به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۱۴۸ میلیارد تومان بود .
  بانکداری ایرانی-  بانک پاسارگاد گزارش فعالیت اردیبهشت ماه سال جاری را منتشر کرد .
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، براساس این گزارش این بانک در طی این دوره ۹ هزار  ۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مشتریان قرار داد و ۸ هزار ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات را وصول کرد که در نتیجه مانده تسهیلات پایان دوره بانک به ۱۱۳ هزار ۶۹۲ میلیارد تومان رسید.
 
همچنین ۲۶۱ هزار ۳۷۹ میلیارد تومان سپرده طی این دوره دریافت کرد و ۲۵۶ هزار ۹۶۷ میلیارد تومان از سپرده ها را تسویه کرد که در نتیجه مانده سپرده های سرمایه گذاری پایان دوره آن به ۱۳۸ هزار ۶۴ میلیارد تومان رسید . 
 
حاصل عملیات بانکی در دومین ماه سال جاری کسب یک هزار ۳۹۴ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت یک هزار ۲۴۶ میلیارد تومان به سپرده های سرمایه گذاری که حاصل آن ثبت تراز مثبت ۱۴۸ میلیارد تومان بود .
 
  بانک پاسارگاد در ماه میانی فصل بهار ۹۹ بیشترین تسهیلات به سه سر فصل سایر تسهیلات ۶۳۴ میلیارد تومان ، فروش اقساطی ۴۲۱ میلیارد تومان و مشارکت مدنی با رقم ۱۶۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
 
در بخش سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود به سپرده‌های بلند مدت یک سال ۸۹۴ میلیارد تومان ، گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام ۱۵۳ میلیارد تومان و سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت با رقم ۱۰۵ میلیارد تومان پرداخت کرد.
 
  این بانک خصوصی در فروردین ماه سال جاری تراز مثبت ۳۴۹ میلیارد تومان را ثبت کرد و همچنین در ۱۲ ماه سال گذشته بطور میانگین برای هر ماه تراز مثبت ۱۳۱ میلیارد تومان را ثبت کرد که در دو ماه سال جاری تراز عملیاتی از متوسط سال گذشته بیشتر بوده است .
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: