کد خبر: ۱۷۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - 24 May 2020
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومانی به عنوان شصت و یکمین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با سرمایه ۱۲۰ میلیارد تومانی به عنوان شصت و یکمین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد و در نوبت عرضه اولیه ایستاد.

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۳۱ اردیبهشت در نماد "بخاور" در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی به عنوان شصت و یکمین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد.

طبق بررسی های بورس پرس، درخواست تاسیس شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در شهریور سال ۹۱ به تایید شورای عالی بیمه رسید. پذیره نویسی این شرکت در اسفند سال ۹۴ ازطریق بازار سوم فرابورس انجام شد و در ۷ دی سال ۹۵ در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد. فعالیت این شرکت از ۱۷ بهمن سال ۹۵ با پروانه صادر شده توسط بیمه مرکزی آغاز شد و از ۱۱ تیر سال ۹۶ پس از احراز کلیه شرایط پذیرش جهت آغاز معاملات ثانویه در بازار پایه ج در فهرست شرکت های پذیرش شده درج شد.

سرمایه اولیه شرکت که دارای ۴۴ نفر نیروی انسانی است، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد آن در بدو تاسیس پرداخت شده و مابقی مبلغ سرمایه تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۸ دریافت شد و در ۵ تیر سال ۹۸ نزد اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

بانک خاورمیانه با ۲۰ درصد، شرکت آسفالت طوس و سام گروه هر کدام با ۴.۳ درصد، شرکت کارآفرینان ذوب فلزات با ۱.۷ درصد، سرمایه گذاری کارآفرین ماندگار گروه بدر با ۱.۱ درصد، ۶ شخص حقیقی با ۱۵ درصد، ۲۳ شرکت حقوقی با 5.9 درصد و ۲۵۹۰ شخص حقیقی با ۴۷.۷ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: