کد خبر: ۱۷۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 20 May 2020
بانکداری ایرانی- بیمه سینا در سال ۹۸ با مدیریت ریسک توانست هزینه خسارت را کاهش دهد و همچنین در آمد حق بیمه افزایش دهد که نتیجه آن کاهش ۵ درصدی ضریب خسارت نسبت به سال ۹۷ است.
بانکداری ایرانی بیمه سینا در سال ۹۸ با  مدیریت ریسک توانست هزینه خسارت را کاهش دهد و همچنین در آمد حق بیمه افزایش دهد که نتیجه آن کاهش ۵ درصدی ضریب خسارت نسبت به سال ۹۷ است.

به گزارش بانکداری ایرانی  ، بیمه سینا در صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۹۸ را منتشر کرد . 

براساس این گزارش بیمه سینا در سال ۹۸ نزدیک به یک هزار ۳۱۷ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۷۶۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد.

بیمه سینا ۱۲ ماه سال گذشته یک‌ هزار ۶۰ میلیارد تومان در آمد حق بیمه کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۷ درصد افزایش داشته است.

این شرکت توانست زیان انباشته ۲۴ میلیارد تومانی را به سود انباشته ۲۲ میلیارد تومانی تبدیل کند.بر همین اساس "وسین" برای هر سهم   ریال سود شناسایی کرد و زیان خالص ۳۶ میلیارد تومان را به سود خالص ۹۱ میلیارد تومان بدل کرد .


این شرکت بیمه ای در سال ۹۸ با اعمال مدیریت صحیح در ارزیابی و مدیریت ریسک توانست هزینه خسارت را کاهش دهد و همچنین در آمد حق بیمه افزایش دهد که نتیجه آن کاهش ۵ درصدی ضریب خسارت نسبت به سال ۹۷ است.

برهمین اساس ضریب خسارت بیمه سینا در ۹۷ ، ۸۳ درصد بود که با تعدیل ۵ درصدی در سال ۹۸ به ۷۸ درصد رسید. همچنین نسبت خسارت این شرکت هم از ۶۲ درصد در سال ۹۷ به ۵۸ درصد در سال ۹۸ درصد رسید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: