کد خبر: ۱۷۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 18 May 2020
بي ترديد تصور و برنامه ريزي براي آينده مبتني بر داشته هاي شخصي موج آرامش را به ساحل زندگي باز خواهد گرداند. شايد اين مهم امكان نيابد مگر با دريافت و انتخاب راهي براي نزديك شدن به همه تصورات ذهني كه بخشي از آسايش و خوشبختي را در خود ذخيره كره است.
ترس از آینده و رویدادهای پیش رو يکي از مشغله هاي هميشگي هر کدام از ما بوده است. روزانه افراد زيادي در فراغ اطمينان از آسودگي زندگي فردا، گاه به دنبال راهي ميگردند که حداقل کمي از لغزش آسايش آينده خود و خانواده خويش را كاهش دهد. 

بي ترديد تصور و برنامه ريزي براي آينده مبتني بر داشته هاي شخصي موج آرامش را به ساحل زندگي باز خواهد گرداند. شايد اين مهم امكان نيابد مگر با دريافت و انتخاب راهي براي نزديك شدن به همه تصورات ذهني كه بخشي از آسايش و خوشبختي را در خود ذخيره كره است.

بانک مهرایران در کنار همه طرح ها و برنامه های اقتصادی، هیچگاه از ورود در طرح هاي آينده نگر و عام المنفعه خودداري نکرده است و پيوسته خود را ملزم به ارايه طرح هايي با شاخصه هاي تسهيلاتي و خدمات به عموم مردم کرده است. «طرح مهر آتيه نوين» در همين راستا است.

بانک مهر ایران، ارائه خدمات طرح مهر آتیه نوین را بر مبنای زمان حال و آينده با الويت بندي ايجاد اشتغال و ارزش آفريني در راستاي تامين آتيه افراد قرار داده است. در اين طرح متقاضيان مي توانند با واريز مستمر مبلغي بصورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت و بلندمدت اقدام نمايند. هر خانوار بنا به ظرفيت و توان اقتصادي خويش مي تواند متناسب با چشم انداز مشخص براي خود و فرزندان خويش آيندهاي مناسب را اميدوار باشد.

فرد متقاضی ابتدا می بایست حساب پس انداز ویژه در طرح مهر آتيه نوين را در بانک مهر ايران براي خود و يا اشخاص مورد نظر افتتاح کند. سپس با واريز مبالغ مستمر ماهانه يا سالانه بصورت مبلغ ثابت در طول کل دوره يا با افزايش سالانه مبلغ حسب انتخاب خود آن را وارد جريان اندوخته مالي خود مي کند. با توجه به اينكه حداكثر مدت اكتساب ميانگين قابل انتخاب از سوي مشتري۱۰ سال است و امكان برخورداري از تسهيلات با مدت بازپرداخت حداكثر ۶۰ ماهه حسب انتخاب مشتري است. مواعد بهره مندي از تسهيلات پايان سال سوم، ششم و دهم با نرخ كارمزد تسهيلات چهار درصد به ازاي مانده هر سال محاسبه مي شود. طرح مهرآتيه نوين، به صورت تلفيقي ازطرح هاي پيوند مهر ۱ و ۲، در راستاي ايجاد اشتغال و كارآفريني و با قابليت انتقال مشتري از طرح اول به طرح دوم است. بانك قرض الحسنه مهر ايران مخاطب و منظور طرح مهر آتيه نوين را معطوف به چند دسته كرده است. بخش اول طرح مهر آتيه نوين شامل والديني مي شود كه هراسان از آينده ناپيداي فرزند خويش بي وقفه در انديشه و تكاپوي يافتن راه هاي خوشبختي آن ها هستند.

بخش دوم طرح مهر آتیه نوین شامل افرادی می شود که هم اکنون در حال تحصيل بوده و بنا به شرايط و تغييرات زندگي قصد دارند در آينده به واسطه اندوخته خود اقدامي در جهت راه اندازي کسب و کاري صورت دهند. اما بخش سوم معطوف به كارمندان سازمان ها و شركت هايي مي شود كه قصد برنامه ريزي و تأمين آتي هزينه ها و مخارج آتيه خود و خانواده خويش را به موجب يك پس انداز با انگيزه دارند. 

در اين بين اشتغال و كسب درآمد يكي از مهمترين گزينه هاي پيش روي طرح مهر آتيه نوين است. با نگاهي به نحوه هدف گذاري طرح مهر آتيه نوين درمي يابيم كه اين طرح در واقع تنها سه بخش را تحت پوشش قرار نمي دهد بلكه هر كس كه آينده و روند زندگي و كيفيت آن براي وي مهم و قابل تامل باشد مي بايست به چنين طرحي به عنوان راهي براي تضمين آينده نگاه كند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: