کد خبر: ۱۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 18 May 2020
“تحول تکنولوژی یکی از موضوعاتی است که نیاز به پرداختن، هزینه کردن و ایستادگی بر استراتژی ها دارد، هرچند اولین شرط این ایستادگی ثبات در مدیریت است اما دریکی دو سال اخیر حجم عظیم تغییرات در ترکیب هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های بیمه منجر به نداشتن استراتژی مدت دار و عدم تحقق اصلاح ساختاری در شرکت های بیمه‌ای شده است.”
"تحول تکنولوژی یکی از موضوعاتی است که نیاز به پرداختن، هزینه کردن و ایستادگی بر استراتژی ها دارد، هرچند اولین شرط این ایستادگی ثبات در مدیریت است اما دریکی دو سال اخیر حجم عظیم تغییرات در ترکیب هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های بیمه منجر به نداشتن استراتژی مدت دار و عدم تحقق اصلاح ساختاری در شرکت های بیمه‌ای شده است.”

به گزارش بانکداری ایرانی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به اینکه در نتیجه تغییرات مداوم هیئت مدیره و مدیران عامل هدفگذاری‌ها فراموش شده یا نادیده گرفته می‌شود گفت: در حال حاضر هر دو نوع مدیریت در صنعت بیمه وجود دارد. آن شرکتی که ثبات مدیریتی دارد به نتایج قابل تحسینی دست یافته و از آن طرف هم شرکت های خصولتی و یا دولتی را می بینیم که یک روز کاهش پرتفوی و روزی دیگر افزایش پرتفوی جزئی از استراتژی آنها است. با این دوباره کاری‌ها هزینه بالا می رود و ضرر آن به کل اقتصاد کشور می رسد.

نیما نوراللهی همچنین  به شرایط ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا پرداخته و گفت: شیوع ویروس کرونا به صنعت بیمه نشان داد فروش سنتی بیمه نامه نه تنها مزیت نیست بلکه می‌تواند به عنوان یک مشکل شناخته شود. فروش دیجیتالی به معنای حذف شبکه فروش سنتی نیست بلکه می توان با استفاده از ظرفیت شبکه فروش و ابزارسازی در شرکت های بیمه‌ای این مشکل را برطرف کرد.

وی تاکید داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا ضعف شرکت های بیمه ای در زمینه تکنولوژی خیلی جدی نشان داده شد که مقصر این موضوع یک مدیرعامل یا هیئت مدیره نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: