کد خبر: ۱۷۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 10 May 2020
تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم پارس جنوبی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد ماه با آمادگی کامل تمامی تیم‌های عملیاتی کلید خورد.
 
به گزارش تسنیم، سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی با بیان اینکه "تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم از تاریخ 15 اردیبهشت لغایت 16 خرداد ماه با آمادگی کامل تمامی تیم‌های عملیاتی کلید خورد"، گفت: مطابق برنامه اولیه قرار بود تعمیرات اساسی فاز 12 از تاریخ 20 فروردین شروع شود که به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاد.

وی افزود: در این تعمیرات به مدت 32 روز پالایشگاه نهم مجتمع از چرخه تولید ( به صورت فاز به فاز ) خارج می‌شود.

هاشمی اظهار داشت: مطابق برنامه اولیه تعمیرات اساسی مقرر بود به مدت 43 روز اجرا شود که به دلیل بیماری کرونا و تعویق برنامه و تأثیر برنامه این پالایشگاه بر سایر پالایشگاه‌ها آیتم‌های موردنیاز بازرسی فنی اولویت بندی شد و با کاهش آیتم‌های بازرسی فنی و محدودیت زمانی مدت برنامه به 32 روز تقلیل یافت.

مدیر فاز 12 پارس جنوبی تصریح کرد: پالایشگاه نهم با تکیه بر توان داخلی و همگام با سال جهش تولید تمامی کالاهای مورد نیاز در تعمیرات اساسی سال جاری را  از تولیدکنندگان داخلی تهیه نموده است و این مهم موجب رشد و تعالی شرکت ها و سازندگان داخلی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تعداد آیتم‌های پیش‌بینی شده برای انجام اقدمات مؤثر در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری، 2 هزار و 442 مورد است.

هاشمی با بیان اینکه شروع اقدامات اولیه برای هر برنامه تعمیرات اساسی از مهرماه سال قبل آغاز می‌شود، گفت: در مهرماه سال 98 لیست متریال مورد نظر برای تعمیرات اساسی سال 99 در اختیار تعمیرات اساسی ستاد جهت تجمیع و سفارش گذاری قرار گرفت.

وی افزود: لیست کارها نیز از مهر ماه تهیه و تا آذرماه با اضافه نمودن آیتم‌های واحدهای بهره برداری، بازرسی فنی، مهندسی و تعمیرات  به‌روزرسانی شد.
برچسب ها: پارس جنوبی ، کرونا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: