کد خبر: ۱۷۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 10 May 2020
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت نکرده و سرمایه گذاری نکنند.
 
ایسنا/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت نکرده و سرمایه گذاری نکنند.

سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به رجوع گسترده عموم مردم جهت ثبت نام در بورس اوراق بهادار گفت: سرمایه گذاری در بورس را از طریق کارگزاری های مجاز انجام داده و هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت نکرده و سرمایه گذاری نکنید.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بورس یک فعالیت اقتصادی و مورد حمایت قانون است، اظهار کرد: افراد متقاضی جهت ثبت نام در بورس به اماکن و دفاتر معتبری که از سوی نهادهای رسمی اعلام می گردد مراجعه نموده و از اعتماد به افراد ناشناس و یا اماکن غیر مسئول خوداری کنند.

وی عنوان کرد: دریافت کدهای بورسی سایر اشخاص و کسب سودهای کلان پدیده جدیدی است که در حاشیه اقتصاد کشور شکل گرفته و بعضی افراد سودجو با استفاده از کدهای بورسی دیگران و حتی مدارک هویتی آنان از سرمایه گذاران کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ سهرابی با این توضیح که این نوع کلاهبرداری توسط افراد شیک و با لباس‌های تمیز و اتو کشیده اتفاق می افتد، ادامه داد: این افراد با رفتارهای متقلبانه و با وعده های واهی از شهروندان با استفاده از مدارک هویتی و کدهای بورسی آنان کلاهبرداری می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت بورسی نیاز به دانش خاص خود دارد و توصیه می‌کنیم که مردم فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود را در جایی انجام دهند که سرمایه آنها در دسترس باشد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت نکرده و سرمایه گذاری نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: