کد خبر: ۱۷۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 06 May 2020
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک ارتباط فعالان اقتصادی را میسر کرده و فعالیت‌ها را تسریع می‌کنند و ضروری است که تمامی مشاغل در این سامانه‌ها حضور یابند.
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک ارتباط فعالان اقتصادی را میسر کرده و فعالیت‌ها را تسریع می‌کنند و ضروری است که تمامی مشاغل در این سامانه‌ها حضور یابند.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  محمد آزاد گفت: جهان امروز با ارتباطات وسیع میان افراد شناخته می‌شود. بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط همین روابط اجتماعی تعیین می‌شوند و هرچه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسب و کار نیز ارتقا خواهد یافت.

وی ادامه داد: در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسان‌ها بدون ابزار‌های ارتباطی جدید و فناوری‌های دیجیتال امکان پذیر نیست. شبکه اجتماعی یا فضای مجازی کارآفرینان شامل شبکه خصوصی، شبکه شغلی، شبکه تجربه، شبکه حرفه‌ای، شبکه بازار و سامانه های کسب و کار است که بیشترین بار عاملی را شبکه تجربه و کمترین بار عاملی را شبکه خصوصی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات افزود: یکی از کارکرد‌های اساسی فضای مجازی، اطلاع رسانی از تحولات و وقایعی است که در محیط اجتماعی واقع می شوند.همچنین ایجاد شغل و کسب و کار است که سامانه های کسب و کار برای این منظور راه‌اندازی شده‌اند.

آزاد تشریح کرد: پیشرفت بهت انگیز وسایل ارتباط جمعی در قرن حاضر، جهان را به دهکده کوچکی تبدیل کرده که انسان ها امکان اطلاع‌یابی از همه وقایع و حوادث جهان را به طور سریع و جامع دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تشریح کرد: به کمک سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک می‌توان ارتباطات را افزایش داد و به کمک آن فعالیت را افزایش داد. در جامعه کنونی نیاز است تا ارتباطات به صورت مدرن و الکترونیکی انجام شود که سامانه‌های کسب و کار بدین منظور راه‌اندازی شده‌اند.

آزاد در پایان افزود: این نکته قابل ذکر است که سامانه های کسبو کار برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت دارند تا بتوان در آن به خوبی فعالیت کرد و کار را ارتقا داد. به مرور زمان تمام صنوف نیاز دارند برای ارتقا کار در این سامانه ها عضو شوند تا از مابقی مشاغل عقب نمانند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: