کد خبر: ۱۷۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 06 May 2020
عضو سندیکای صنایع اسانسور و پله برقی ایران گفت: با کمک سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک می توانیم همراستا با تجارت جهانی حرکت کنیم و از تجارت مدرن عقب نمانیم.
عضو سندیکای صنایع اسانسور و پله برقی ایران گفت: با کمک سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک می توانیم همراستا با تجارت جهانی حرکت کنیم و از تجارت مدرن عقب نمانیم.

 به گزارش بانکداری ایرانی ، ایرج نیازی اربابی اظهار داشت: امروزه توسعه فضای مجازی بر حوزه‌های مختلف کسب و کار و زندگی بشر اثر داشته و باعث تحول سریع و تسهیل امور با ایجاد بستر‌های یکپارچه شده است.  

وی افزود: مطابق پژوهش‌ها، در آمریکا بیش از ۸۰ درصد مشاغل از طریق فضای مجازی اعلام می‌شوند و کارفرمایان نیرو‌های مورد نیاز خود را از این طریق استخدام‌ می‌کنند. از این رو دارا بودن روابط شغلی مناسب در شبکه‌های مجازی و اجتماعی عامل بسیار مهمی در یافتن شغل مناسب است.

وی ادامه داد: به علاوه، اطلاعات مرتبط با سرمایه گذاری نیز به صورت گسترده در فضای مجازی ارائه می‌شود و در نتیجه موفقیت سرمایه‌گذاری تا حدود زیادی به آگاهی و دانش افراد از نحوه حضور در شبکه‌های مجازی وابسته است.

عضو سندیکای صنایع اسانسور و پله برقی ایران تشریح کرد: رسانه های ارتباط جمعی و به ویژه فضای مجازی، در عصر حاضر نقش عمده و مهمی را در عرصه تغییر و تحولات اجتماعی بر عهده دارند و این وسایل منشأ بسیاری از تحولات معاصر، راهنما و کنترل‌کننده جریان ها و تحولات در جهان محسوب می‌شوند.

نیازی اربابی افزود: واژه‌هایی، چون "تجارت الکترونیک" و "بانکداری الکترونیک" و" دولت الکترونیک" سال‌هاست در بسیاری از کشور‌های جهان در حال اجراست و بازدهی کلانی دارند و علاوه بر برگشت سرمایه‌های هنگفت، موجب صرفه‌جویی‌های قابل توجه در منابع و ظرفیت‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین نوآوری های فناوری هستند؛ نه به خاطر‌ اینکه توانایی مان را در برقراری ارتباط افزایش داده‌اند، بلکه به این خاطر که می‌توانیم از طریق آنها مستقیما با افراد مورد نظرمان معامله کنیم. یکی از این فضاها سامانه‌های کسب و کار است که نقش عمده‌ای در نوآوری‌های تجاری دارد. 

عضو سندیکای صنایع اسانسور و پله برقی ایران تشریح کرد: باید بتوان تمام مشاغل را در سامانه‌های کسب و کار عضو کرد تا به کمک آن کارها را با سرعت بهتر و پیشرفته‌تر انجام داد و علاوه بر آن ایجاد شغل کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک نقش زیادی در ارتقای کار و سرعت عمل دارد و باعث می‌شوند در دنیا و تجارت مدرن عقب نمانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: