کد خبر: ۱۷۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 05 May 2020
بانکداری ایرانی - رشد ۹۵ درصدی تراز عملیاتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ، افزایش ۴۶۸ درصدی قیمت سهام در ۱۲ ماه سال گذشته و همچین رشد بیش از ۲۳۵ درصدی قیمت سهام در ۴۵ روز نخست سال جاری نشان عملکرد درخشان بیمه آسیا دارد .
بانکداری ایرانی - لیلا فریادرس،  رشد ۹۵ درصدی تراز عملیاتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ،  افزایش ۴۶۸  درصدی قیمت سهام در ۱۲ ماه سال گذشته و همچنین رشد بیش از ۲۳۵ درصدی قیمت سهام در ۴۵ روز نخست سال جاری نشان عملکرد درخشان بیمه آسیا دارد .

به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه آسیا در ۱۲ ماه سال گذشته شش هزار ۲۱ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل سه هزار ۳۳۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد و توانست تراز مثبت دو هزار ۶۸۴ درصدی را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از ۹۵ رشد داشت است که حکایت از عملکرد مطلوب این شرکت در افزایش تولید حق بیمه و همچنین مدیرت و کنترل ریسک و کاهش ضریب خسارت در سال ۹۸ دارد .


 بیمه آسیا در فروردین ماه سال جاری هم توانست تراز مثبت ۳۳۱ میلیارد تومانی را ثبت کند که نسبت  به میانگین سال گذشته بیش از هفت میلیارد  تومان رشد داشته است .

 "آسیا " در بازار سرمایه هم  عملکرد مطلوب داشته بطوری هرسهم این شرکت در اولین روز کاری در سال گذشته به قیمت  یک هزار ۷۴۴ ریال به پایان‌ برد با سیر صعودی سال ۹۸ را پشت سر گذاشت و بیش از ۴۶۸ درصد رشد کرد و در آخرین روز فعالیت بازار سرمایه در سال گذشته هشت هزار ۱۶۳ ریال معامله شد .

 اما سهام "آسیا" سال ۹۹ را پر شتاب تر از سال گذشته شروع کرد و تنها در ۴۵ روز نخست سال جاری نیمی از راه سال ۹۸ را پشت سر گذاشت و قیمت سهام این شرکت ۲۳۵ درصد رشد کرد و سال در خشانی را پیش روی سهامداران قرار دهد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: