کد خبر: ۱۷۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 02 May 2020
مشاور مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تا کنون بیش از نیم میلیون تن گندم از کشاورزان به ارزش 14 هزار میلیارد تومان خریداری شد.
 
به گزارش  فارس، سیدمحمدتقی طباطبایی امروز با اشاره به میزان خرید تضمینی گندم گفت: خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از مرز نیم میلیون تن گذشت و به بیش از 570 هزار تن رسید.

مشاور مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: ارزش ریالی این میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان 14 هزار میلیارد تومان است که پول آن به حساب کشاورزان به صورت روزانه واریز می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه 5 استان در حال حاضر پیشتاز در خرید گندم هستند گفت: ‌از ابتدای آغاز خرید تضمینی گندم 371 هزار گندم در استان خوزستان، 77 هزار تن در استان بوشهر، 38 هزار تن در استان کرمان، 31 هزار تن در فارس و 22 هزار تن در ایلام گندم تضمینی خریداری شده است.

وی در ادامه به خرید تضمینی کلزا اشاره کرد و گفت: در مجموع از ابتدای فصل برداشت کلزا تا کنون 73 هزار تن از این محصول از کشاورزان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال خریداری شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای سال تا کنون نیز فروش یک میلیون و 64 هزار تن گندم نانوایی و صنف و صنعت در سامانه سیفای شرکت ثبت شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: