کد خبر: ۱۷۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 24 April 2020
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت) به عدد ۷۴۱ هزار و ۹۵۲ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۵ درصد رشد را تجربه کرد.
  

ایرنا / شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۸۲۲ هزار و ۷۲۴ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۹۴۱ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و افزایش ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۲۲۵ هزار و ۵۵۸ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۲۵۲ هزار و ۵۷ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۱۵۰ هزار و ۱۰ واحد به عدد ۱۶۷ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان، سرمایه گذاری خوارزمی، پالایش نفت اصفهان و شرکت ملی صنایع مس ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت شیمیایی، بانک‌ها، فرآورده‌های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، سرمایه گذاری‌ها، مواد دارویی، فلزات اساسی، سیمان، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشسته، کانی‌های غیرفلزی، کانی‌های فلزی و چند رشته‌ای صنعتی با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، سرمایه گذاری‌ها، فرآورده‌های نفتی، شیمیایی، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشستگی، کانه‌های فلزی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه سازی املاک و مستغلات، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، محصولات کاغذی، محصولات فلزی، فنی و مهندسی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، بانک‌ها و موسسات اعتباری، سرمایه‌گذاری‌ها، فلزات اساسی، مواد دارویی، سیمان، آهک و گچ، خودرو و قطعات، صنایع غذایی به جز قند و شکر، کانه های فلزی، حمل و نقل، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: