کد خبر: ۱۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 20 April 2020
مقام مسئول بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری ۳ پروژه مهم زیرساختی بندر چابهار با هدف افزایش ضریب امنیت و تسهیل ارتباطات عملیات‌های دریایی و بندری خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، عباس آذرپیکان با اشاره به ارتقا سامانه‌های نظارتی و زیرساختی بندر چابهار با هدف افزایش ضریب امنیت و تسهیل ارتباطات با اجرای چندین پروژه اظهار کرد: پروژه‌های به‌روزرسانی و ارتقاء پوشش سامانه (CCTV) بنادر شهید بهشتی و شهیدکلانتری، اتصال بنادر از طریق فیبر نوری و خرید و نصب و بازسازی دکل‌های مخابراتی برای ارتقای سامانه‌های متعدد حفاظتی و عملیاتی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها، علاوه بر افزایش ضریب امنیتی محوطه‌های بندری و تسهیل ارتباطات باسیم و بی سیم؛  بخش‌های مختلف اداره کل از مزایا و امکانات جدید به‌دست آمده در راستای انجام وظایف سازمانی و پشتیبانی هرچه بهتر عملیات دریایی و بندری، بهره‌گیری می کنند.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه‌های ارتقا سامانه دوربین‌های مداربسته و کنترل دسترسی به محوطه‌های بندری طی امسال با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، معیارهای حفاظتی بندر چابهار همگام با سایر بنادر بزرگ منطقه جهش چشمگیری خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: