کد خبر: ۱۷۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - 16 April 2020
بانکداری ایرانی - بیمه اتکایی ایرانیان برای هر سهم ۱۶۲ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۶ درصد رشد داشته است .
 بانکداری ایرانی - بیمه اتکایی ایرانیان صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به پایان اسفند ۹۸ را منتشر کرد.

براساس این گزارش این شرکت فرابورسی برای هر سهم ۱۶۲ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۶ درصد رشد داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی،  "اتکای" که با سرمایه ۳۲۵ میلیارد ریالی در فرابورس ایران فعال است درسه زمستان 98 توانسته سود انباشته خود را ۴۱ درصد نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش دهد و به رقم یک هزار ۸۲۰ میلیارد ریال برساند، در همین مدت سود خالص این شرکت بیمه ای ۳۵ درصد رشد کرد  و به رقم ۵۳۵ میلیارد ریال رسید .

 براساس این گزارش بیمه اتکایی ایرانیان ۱۹۵ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۵۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد و همچنین در این مدت ۲۳۸ میلیارد  ریال در آمد داشته است که رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

اعداد بر حسب میلیارد ریال


 بررسی گزارش های ماهیانه بیمه اتکایی ایرانیان نشان می دهد که این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۹۸ بیش از ۱۴۹ میلیارد ریال حق صادر کرد و در مقابل ۶۰ میلیارد ریال خسارت پرداخته است.

بر همین اساس این شرکت بیشترین حق بیمه از سه سر فصل درمان ، آتش سوزی و باربری داشته است و همچنین بیشترین خسارت را هم در سرفصل های  کشتی ، درمان و آتش سوزی پرداخت کرده است .



اعداد بر حسب میلیارد ریال
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: